Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از وقوع طوفان شن و کاهش دید افقی به کمتر از ۱۰ متر در این منطقه خبر داد ‌و گفت: رانندگان با احتیاط در محورهای جنوب کرمان تردد کنند.   به گزارش ایرنا، مجتبی رئیسی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: بروز گردو غبار شدید سبب دید افقی کمتر از ۱۰ متر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: ساعاتی پیش بروز پدیده طوفان شدید در حوزه تالاب جازموریان سبب بروز پدیده گردوغبار شدید در حوزه شهرستان های منطقه جنوب کرمان بویژه شهرستان های رودبارجنوب، قلعه گنج‌ و جیرفت شده است.   وی تصریح کرد: گزارش گشت های راهداری هم اکنون میزان دید افقی در محورهای جنوب کرمان بویژه رودبار جنوب به زهکلوت و محور قلعه گنج - رمشک و قلعه گنج رمشک به کمتر از ۱۰ متر کاهش یافته است.   وی از رانندگان خواست با توجه به افزایش میزان کاهش دید افقی در جاده های حوزه جنوب کرمان بویژه شهرستان های رودبار جنوب و قلعه گنج جوانب احتیاط را رعایت و از تردد غیر ضرور در محورها به ویژه در محور زهکلوت و رمشک خودداری کنند.   معاون راهداری جنوب کرمان اظهار داشت: با توجه به تردد تریلرهای حامل سوخت در منطقه، رانندگان جوانب احتیاط را رعایت کنند و حتما از سلامت چراغ های خودرو اطمینان حاصل کنند.   وی گفت: مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل با شماره ۱۴۱ بصورت شبانه روزی پاسخگوی رانندگان ومخاطبان است. تماشاخانه ببینید| حمله مورچه‌خوار به لانه موریانه‌ها/ استفاده جالبی از زبان دراز و چسبناک تلخی و شیرینی‌های عکاس حیات وحش/ از داستان‌های شنیدنی هنگام عکاسی، تا تصاویری از حیات وحش ایران که تا کنون ندیده‌اید (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کمتر از ۱۰ متر جنوب کرمان دید افقی قلعه گنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد شعاعی روز شنبه در مراسم گرامیداشت روز ایمنی و حمل نقل استان در محل راهداری زنجان، گفت: در دهه‌های گذشته اقدامات متعددی در حوزه بهسازی و ساخت راه‌ها با هدف کاهش تصادفات انجام گرفته ولی باز هم ایراداتی در کیفیت راه‌ها و نقاط حادثه خیز وجود دارد.

وی ابراز کرد: رفع نقاط حادثه خیز در استان با توجه گستردگی راه‌ها نیازمند تأمین اعتبارات است و برخورد قانونی با متخلفان و قانون شکنان می‌تواند در کاهش مرگ و میر تصادفات مؤثر باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، گفت: یکسری ایرادات در برخی قوانین و مقررات وجود دارد که باید در سیاستگذاری ها مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

شعاعی تاکید کرد: بسیاری از تلفات انسانی در تصادفات به دلیل تخطی از قانون نیست بلکه به دلیل افزایش سفرها و ترددها رخ می‌دهد و در این میان عامل انسانی نقش اساسی دارد.

وی افزود: از تمامی رانندگان به ویژه راکبان موتورسیکلت درخواست می‌شود به قوانین پایبند باشند و تنوع موتورسیکلت‌ها نسبت به گذشته بیشتر شده و استفاده صحیح از آن در کاهش تصادفات بسیار مؤثر است.

معاون هماهنگی امور استانداری زنجان، بیان داشت: ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی باید مورد توجه سیاستگذاران قرار گیرد. شعاعی یاد آورشد: رانندگان وسائط نقلیه در کاهش تصادفات نقش آفرین هستند و در شرایطی که وضعیت جمعیتی در شرایط مناسب قرار ندارد تلفات تصادفات برای کشور آزار دهنده و هزینه بر است.

کد خبر 6089991

دیگر خبرها

  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • وقوع زمین‌لرزه ۶.۹ ریشتر در جنوب ژاپن+ فیلم
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • وقوع حادثه امنیتی در جنوب یمن
  • وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است