Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه مراسم قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور درمورد تقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم، گفت: فرقی نمی‌کند که این ۲ تیم در چه هفته‌ای با هم بازی می‌کنند، اما بازی این ۲ تیم در هر زمانی باشد باز هم حساسیت خاص خود را دارد. ان شا الله تیم ما در دربی بتواند بهترین نتیجه را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کمبودهای لیگ برتر فوتبال باید مرتفع شود 

پیروانی درباره اینکه برخی از تیم‌ها هنوز وضعیت  ورزشگاهشان مشخص نیست، گفت:  این اتفاق خوبی نیست که میزبان نتواند در تیم شهرش بازی کند. البته  مسئولان می‌گویند که مشکلات ورزشگاه‌ها مرتفع می‌شود و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد. برای داشتن یک لیگ خوب و پویا هم باید دست به دست هم بدهند. اگر من می‌گویم کمبود‌هایی داریم باید مرتفع شوند تا لیگ شرایط خوبی داشته باشد.

بعید می دانم تا سالیان سال VAR داشته باشیم 

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت:همچنین  کمبود‌هایی که سال گذشته داشتیم همچون اشتباهات داوری و نبود سیستم‌های رادیویی  باید جبران شود. البته بعید می‌دانم تا سالیان سال VAR داشته باشیم. مسئولان  قول می‌دهند، اما هنوز عملی نشده است. همچنین کیفیت چمن‌ها و وضعیت ورزشگاه‌ها باید خوب شود. امیدوارم همه چیز دست به دست هم بدهد تا شاهد یک لیگ خوب باشیم.

پیروانی گفت:  بدون شک ما هم پرسپولیس هستیم و طرفداران زیادی داریم. خوشبختانه امسال می‌توانیم هواداران را هم در ورزشگاه ببینیم؛ آن‌ها یار دوزادهم ما هستند و می‌خواهیم که در کنار هم بهترین اتفاقات را رقم بزنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس افشین پیروانی مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از برتری تیمش مقابل پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس