Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@19:06:24 GMT

مزایا ومعایب برون سپاری سئو چیست؟

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۱۹۴۰

مزایا ومعایب برون سپاری سئو چیست؟

لازم است مزایا و معایب برون سپاری سئو را بشناسید تا بتوانید تصمیم بگیرید که استخدام یک متخصص سئو داخل شرکت بهتر است یا اعتماد کردن به شرکت های خارج از سازمان و به عبارتی برون سپاری سئو.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برون سپاری فرآیندی مانند سئو که نتیجه گرفتن در آن نیازمند صرف زمان و هزینه دارد، چالشی بزرگ برای کسب و کارهای آنلاین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب شرکتی که خدمات سئو به شما ارائه می دهد، می تواند تاثیر بسیار مثبت و یا برعکس تاثیری فاجعه بار داشته باشد. به  همین دلیل لازم است مزایا و معایب برون سپاری سئو را بشناسید  تا بتوانید تصمیم بگیرید که استخدام یک متخصص سئو داخل شرکت بهتر است یا اعتماد کردن به شرکت های خارج از سازمان و به عبارتی برون سپاری سئو.

 

برون سپاری سئو چیست؟

برون سپاری سئو به این معنی است که شما فرآیند بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای سایت خود را به یک شرکت ارائه دهنده خدمات تخصصی سئو خارج از سازمان خودتان واگذار کنید. به این ترتیب این شرکت با استفاده از تیم حرفه ای و با سابقه تمام خدمات سئو داخلی، خارجی، تکنیکال، محتوای سایت و حتی تبلیغات پولی مرتبط با اهداف کسب و کار شما را برنامه ریزی و اجرا می کند.

چگونه شرکت خدمات سئو را انتخاب کنیم؟

در مرحله اول باید حقیقت سئو را بشناسید تا بدانید که چه انتظاری از شرکت سئو که با ان همکاری می کنید داشته باشید. گوگل نتایج خود را تصادفی رتبه بندی نمی کند. هر وب سایت برای قرارگیری در صفحه اول گوگل یک سری از استانداردها را باید رعایت کند. این استانداردها در قالب مجموعه فعالیت هایی به نام سئو انجام می شود. در واقع سئو مجموعه اقداماتی است که نتیجه آن کسب ترافیک ارگانیک و هدفمند از طریق موتور جست و جوی گوگل است. مهم ترین موضوعی که در رابطه با سئو وجود دارد این است که سئو بخشی از فرایند بازاریابی آنلاین است که نیازمند صرف هزینه و گذشت زمان است. بنابراین در می یابید که هر شرکتی که ادعای کسب نتیجه ظرف مدت کوتاهی مثلا یک ماه را دارد، قطعا قابل اعتماد نیست.

موضوع بعدی تحقیق در رابطه با اعتبار شرکت است. مشتریان شرکت، سابقه فعالیت های آنها و حتی سابقه متخصصین آن را بررسی کنید و میزان رضایت آنها از خدمات سئو را ارزیابی کنید.

به خاطر داشته باشید اهدافی که برای سئو در نظر گرفته میشود، باید در راستای اهداف تجاری شما و برندسازی شما باشد. بر این اساس یک شرکت معتبر سئو حتما موارد زیر را رعایت می کند:  

 

مزایای برون سپاری سئو صرفه جویی در زمان

این اولین و اساسی ترین مزیت برون سپاری سئو صرفه جویی در زمان است.ارتقاء رتبه و قرار گرفتن در نتایج برتر گوگل نیاز به کار مدام، تخصصی و مهارت است و چه بهتر که آن را به یک تیم متخصص که مهارت و تجربه دارند واگذار کنید. مهارت و تخصص یک تیم متخصص به صورت گروهی بیرون از سازمان اما در زمان کوتاه، قطعا نتیجه بهتری در مقایسه با اجرای سئو توسط یک فرد تازه کار و یا متخصص در داخل سازمان و ظرف مدت زمان بیشتر به دنبال دارد.

مقرون به صرفه و تخصصی

اگر می‌خواهید به موفقیت منجر شود، به فردی با سال‌ها تجربه یا یک تیم حرفه‌ای نیاز دارید که در بخش‌های مختلف سئو و کمپین‌های بازاریابی دیجیتال تخصص داشته باشند. برون سپاری کردن سئو به شما این امکان را می دهد که یک گروه کامل از افراد حرفه ای را با کسری از هزینه استخدام آنها در داخل شرکت در اختیار داشته باشید..

تیم متخصص، نتایج شگفت انگیز

یک شرکت ارائه دهنده خدمات سئو می تواند صفر تا صد خدمات مورد نیاز برای رنک گرفتن، از جمله استراتژی کلمه کلیدی، لینک سازی، برندینگ و استراتژی بازاریابی محتوا را به شما ارائه دهند.

با متخصصان سئو با تجربه و متخصص، می توانید به سرعت نتایج را از محتوای با کیفیت گرفته تا افزایش ترافیک سایت مشاهده کنید. توسعه و اجرای یک استراتژی سئو حرفه ای در کنار تولید محتوای با کیفیت و جذب ترافیک می تواند نتایج باور نکردنی و ماندگار را برای سایت شما به دنبال داشته باشد.

استراتژی بلند مدت

سئو فرایندی دائم و همیشگی است و انجام سئو  برای مدت کوتاهی و کسب نتیجه و سپس حذف آن در طول زمان، مطمئنا پایدار نبوده و بدون شک بعد از مدتی شاهد افت رتبه خواهید بود. به همین دلیل لازم است استراتژی رتبه گرفتن و بهینه سازی برای موتور جستجو را بلند مدت برنامه ریزی کنید تا بتوانید نتایج پایداری داشته باشید. علاوه براین، تلاش‌های سئوی شما باید در طول زمان اندازه‌گیری، آزمایش و بهبود یابد.

سئو یک فرایند پویاست که برای افزایش کیفیت و ارتباط محتوای وب سایت طراحی شده است تا آن را برای کاربران از طریق رفع نیازهای آنان جذاب کند. وب سایت هایی که بهینه شده اند و از بهترین شیوه ها پیروی می کنند، معمولاً در موتورهای جستجو مانند Google عملکرد بهتری خواهند داشت.

ارتقاء استراتژی بازاریابی

یک آژانس حرفه ای میتواند در کنار خدمات سئو سایت، از ظرفیت های کانال های مختلف بازاریابی از قبیل ایمیل مارکتینگ، بازاریابی ویدئو و رسانه های اجتماعی و ... استفاده می کنند و تأثیر تلاش های خود را بر تجربه کاربر، نرخ تبدیل و موارد مشابه در نظر میگیرند تا بتواند بهترین نتیجه را در کنار رتبه های بالا در بازاریابی آنلاین رقم بزند.

معایب سئو برون سپاری عدم اطمینان و شک در انتخاب بهترین شرکت سئو

انتخاب یک شرکت و همکاری با آن ها برای شما مخاطره آمیز است، مگر اینکه قبلاً با آنها همکاری کرده باشید یا متخصصین آن ها را از قبل بشناسید. این موضوع مخصوصا در رابطه با سئو که علاوه بر دانش در 3 بخش اصلی آن، نیازمند کسب تجارب شخصی و سابقه فعالیت دارد، دوچندان می شود.باید این موضوع را در نظر بگیرید که نتایج سئو در دو آژانس مختلف برای کلمات یکسان، می تواند متفاوت از هم باشد. اما به هر حال چاره ای ندارید. بعد از تحقیق در رابطه با سوابق قبلی سازمان مورد نظرتان، تنها کاری که می توانید انجام دهید، اعتماد کردن 

است. اما بعد از مدت کوتاهی براحتی می توانید از طریق روند کاری مجموعه، میزان مهارت، سابقه و تخصص، آن ها را محک بزنید.

استفاده از سئو کلاه سیاه و جریمه گوگل

گاهی اوقات شرکت ارائه دهنده خدمات سئو با استفاده از سئو کلاه سیاه تلاش می کند تا در مدت کوتاهی نتایج شگفت آوری به شما ارائه کند تا شما را تحت تاثیر قرار دهد.این کار ممکن است در کوتاه مدت نتایج خوبی را برای شما به همراه آورد، اما در دراز مدت رتبه شما افت کرده و اعتبار برند شما زیر سوال خواهد رفت.در نتیجه بهتر است فعالیتی در سئو نداشته باشید تا اینکه بخواهید از خدمات کلاه سیاه شرکت های متقلب استفاده کنید.

در نهایت

مزایای برون سپاری فعالیتی مانند سئو که بسیار گسترده و نیازمند صرف زمان، پرداخت هزینه، بکارگیری ابزارهای تخصصی توسط افراد متبحر است، بسیار بیشتر از استخدام فردی تازه کار و حتی متخصص داخل شرکت است. استفاده از خدمات یک شرکت حرفه ای در زمینه سئو مانند رنک1 (ranke1.com)، با سوابق متعدد در زمینه سئو سایت های شرکتی و فروشگاهی، یک سرمایه گذاری بلند مدت است که نتیجه ای شگفت آور در رشد کسب و کارتان خواهد داشت.

انتظارات و اهداف کسب و کار شما را به دقت بررسی می کند. یک برنامه مشخص و هدفمند به شما ارائه می کند و میزان کار، زمان و هزینه را با توجه به اهداف شما به صورت شفاف اعلام می کند. شما را در جریان روند اجرای  کمپین های پروژه قرار داده و به صورت منظم به شما گزارش ارائه می کند.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: برون سپاری سئو شما ارائه داشته باشید مدت کوتاهی داخل شرکت خدمات سئو کسب و کار یک شرکت حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت

پیرو برخی تماس‌های حاصله با تعدادی از شهروندان و درخواست مبالغی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت، مرکز امور مشتریان سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که این سازمان برای ارائه خدمات به مردم از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند و این موضوع کلاهبرداری است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اخیراً شاهد این هستیم که برخی افراد در تماس با شهروندان، خود را به عنوان کارگزار یک شرکت بیمه‌ معرفی و با ادعای صدور "کارت هوشمند بیمه سلامت" و اعلام شماره حساب، اقدام به دریافت مبالغی از مردم برای صدور این کارت می‌کنند. این افراد مدعی هستند که با خرید این کارت هوشمند، شهروندان می‌توانند از مزایا و تخفیفاتی در هنگام دریافت خدمات تشخیصی و درمانی بهره‌مند شوند.

در همین راستا خبرنگار تسنیم پیگیر این موضوع از بیمه سلامت شد و مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای به تسنیم اعلام کرد: «برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند، این درحالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند بنابراین این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.»

فعالیت سامانه نسخ الکترونیک "بیمه سلامت" پایدار شد

این اطلاعیه تأکید می‌کند که «شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه 1666 تماس حاصل کنند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است