Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیسیون بهداشت مجلس عوام انگلیس در جدیدترین ارزیابی اعلام کرد که سرویس بهداشت ملی این کشور بزرگترین بحران پرسنل تاریخ خود را تجربه می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "پاسایر نویه پرسه"، بر اساس ارزیابی کمیسیون بهداشت مجلس عوام لندن، سرویس بهداشت ملی این کشور NHS) ) بزرگترین بحران پرسنلی در تاریخ خود را تجربه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش این کمیسیون که امروز دوشنبه منتشر شد، آمده است که تداوم کمبود کارکنان خطری جدی برای ایمنی کارکنان و بیماران - هم در مراقبت های معمول و هم در مراقبت های اورژانسی - ایجاد می کند.

نمایندگان پارلمان انگلیس با استناد به ارقام Nuffield Trust نوشتند که تنها در این کشور سرویس بهداشت ملی (NHS) با کمبود 12000 پزشک بیمارستان و بیش از 50000 پرستار و ماما مواجه است. لیست انتظار برای درمان بیمارستانی در آوریل امسال به رکورد 6.5 میلیون بیمار افزایش یافت.

بر این اساس هدف ارائه درمان در مدت 18 هفته از سال 2016 محقق نشده است. اکثریت قریب به اتفاق متخصصان پزشکی بر این باورند که نیروی کار کنونی قادر به کاهش میزان معوقات ناشی از همه گیری کرونا نیست.

در عین حال، نیازمندی برای خدمات در بخش بهداشت و درمان همچنان در حال افزایش است. گفته می شود در چند دهه آینده 475 هزار شغل اضافی در بخش بهداشت و 490 هزار شغل در پرستاری مورد نیاز خواهد بود. بر اساس گزارش کمیسیون مجلس عوام لندن دولت از اقدام قاطع برای مقابله با این مسئله خودداری کرده است. در استخدام پرستاران البته پیشرفت هایی حاصل شده است. با این حال، ساجد جاوید، وزیر سابق بهداشت، خود اعتراف کرد که هدف از استخدام 6000 پزشک خانواده اضافی آنطور که در برنامه انتخاباتی محافظه کاران وعده داده شده بود محقق نخواهد شد.

این در حالی است که وزارت بهداشت انگلیس در آخرین بیانیه خود به استخدام های جدید در سال گذشته اشاره کرده و اطمینان داد که کارکنان بیشتری استخدام خواهند شد.

بحران برگزیت؛ ترافیک بالا در کانال گذرگاه مرزی انگلیس به فرانسهتلاش تراس برای تصاحب کرسی نخست وزیری انگلیس با اتخاذ رویکرد سختگیرانه در مسئله برگزیت

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار انگلیس اخبار انگلیس سرویس بهداشت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رئیس مرکز بهداشت زاهدان گفت: سه تن انواع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته از یک انبار در زیرزمینی که به طور ناشناس انبار شده بود توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت زاهدان کشف و معدوم شد.

دکتر فریبرز راشدی افزود: اقلام غذایی کشف شده در این انبار شامل انواع آبمیوه و آبلیمو به وزن تقریبی سه تن است که چهار تا پنج ماه از تاریخ انقضای آنها گذشته بود.
رئیس مرکز بهداشت زاهدان تصریح کرد: روز گذشته حدود ۱۹ تن مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی غیر قابل توزیع معدوم شد.
دکتر راشدی بیان کرد: این میزان مواد غیرقابل مصرف توسط بازرسان بهداشت محیط از انبار‌ها و مراکز تهیه و توزیع سطح شهر زاهدان جمع آوری شده است.
وی تاکید کرد: پس از انجام مراحل قانونی و کسب مجوز‌های لازم در محل سایت زباله شهرداری زاهدان و با حضور نماینده قوه قضائیه معدوم شد.

دیگر خبرها

  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • کشف بزرگترین ردپای دایناسور شکاری در تاریخ
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است