Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در نشستی با پیشکسوتان فوتبال شهرستان اهر از عملکرد هیات فوتبال استان انتقاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حبیب ستوده‌نژاد در جمع پیشکسوتان فوتبال شهرستان اهر با بیان مطلب فوق افزود: یکی از بزرگترین معضلات افت فوتبال استان این است که آموزشگاه‌ها و مدارس فوتبال توجه بیشتری برای فوتسال دارند و از فوتبال غفلت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: تشکیل و حمایت یک تیم فوتبال هزینه‌بردار است و به خاطر همین آموزشگاه‌ها سعی بر سرمایه‌گذاری بر روی تیم‌های فوتسال هستند و اکثر مدارس فوتبال به فکر درآمد هستند و در تربیت نوجوانان و جوانان برای فوتبال کوتاهی می‌کنند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان بر تشکیل تیم فوتبال پیشکسوتان و محلات اهر تاکید کرد و گفت: با تشکیل تیم پیشکسوتان و محلات در این شهرستان زمینه برای رشد ورزش فوتبال فراهم خواهد شد و ما هم از سوی اداره کل با تمام توان حمایت می‌کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت معادن اهر برای توسعه ورزش شهرستان استفاده شود چراکه ورزش اهر ظرفیت توسعه را دارد و حمایت مالی معادن‌ می‌تواند گره‌گشایی کند.

 

فرماندار اهر نیز گفت: وضعیت آب و هوایی شهرستان سردسیر است و استفاده از چمن طبیعی در زمین ورزشی برای فعالیت فوتبالی در چندین ماه محدود انجام می گیرد و به همین دلیل احداث زمین‌های ورزشی با چمن مصنوعی می‌تواند نتیجه مطلوبی برای وسعه ورزش فوتبال شهرستان داشته باشد.

 

ابوالفضل غنی‌زاده افزود: در سفر وزیر ورزش به اهر مقرر شد تا ورزشگاه ۵ هزار‌نفری این شهرستان با تغییر مکان با فوریت از سوی اداره کل ورزش و جوانان احداث شود که انتظار داریم این کار در سریعترین زمان ممکن صورت پذیرد.

 

وی بر ضرورت احداث موزه ورزش منطقه قره داغ در شهرستان اهر تأکید کرد و گفت: منطقه قره داغ از لحاظ ورزش بومی و محلی نیز دارای سبقه تاریخی است که با احداث موزه ورزش در مرکز این منطقه می‌توانیم حافظ میراث ورزشی این سرزمین باشد.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  «فاطمه مجلل» بانوی قایقران ارومیه‌ای رشته روئینگ پس از کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در کشور کره جنوبی به همراه «یاسمن حمزه‌پور» مربی‌اش با استقبال مسئولین ورزشی استان   و شهر ارومیه و جمعی از شهروندان و خانواده‌اش به زادگاهش بازگشت.

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، معاون ورزش و معاون ورزش بانوان اداره کل، سجاد خوبدل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه، روسای هیات‌های قایقرانی و ورزش‌های دانشگاهی استان و شهرستان و جمعی از علاقمندان ورزش و خانواده این ورزشکار امروز در فرودگاه از او استقبال کردند.

فاطمه مجلل روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در سه دور رقابت انتخابی المپیک در کشور کره‌جنوبی با کسب بهترین زمان عنوان سوم را کسب و ضمن دریافت اولین سهمیه المپیک برای رشته قایقرانی، اولین بانوی ورزشکار استان آذربایجان‌غربی راه یافته به المپیک لقب گرفت.

پیش از این محسن شادی (رئیس کنونی هیات قایقرانی استان آذربایجان‌غربی) دو بار در المپیک‌های پکن و لندن در رشته قایقرانی حضور داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد