Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های مراکز آموزشی اداره کل فنی و حرفه‌ای لرستان غروب دوشنبه طی مراسمی با حضور جمعی از مسوولان استان لرستان افتتاح شد.

حشمت‌الله معتمدی در حاشیه افتتاح این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه در راستای عرضه توانمندی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال ۵٠ درصد تعهدات آموزشی افزایش پیدا کرده است، اظهار کرد: بر اساس این تعهدات قرار است ۴ میلیون و ٢٧٠ هزار نفر ساعت آموزش انجام شود، در حالی که سال گذشته این رقم سال گذشته ٣ میلیون و ٨٠٠ هزار نفر بوده است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان افزود: در دو بخش خصوصی هم آموزش اضافه شده در مجموع در بخش آموزش دولتی و دو بخش خصوصی ٧ میلیون و ۵٠٠ هزار نفر ساعت آموزش داریم‌.

معتمدی با اشاره به اینکه سال گذشته ٢٣ هزار نفر آموزش‌های فنی حرفه‌ای را دیده‌اند، عنوان کرد: امسال با توجه به افزایش تعهدات بیش از ۳۰ هزار نفر آموزش‌های لازم را خواهند دید.

وی در خصوص آمار اشتغال کارآموزان فنی حرفه‌ی توضیح داد: بالای ۳۸ درصد از افرادی که آموزش را دیده‌اند مستقیم وارد بازار کار می‌شوند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به آموزش رشته‌های مهارتی در دفاتر تسهیلگری خرم‌آباد گفت: سه خانه مهارت در دفاتر تسهیلگری ایجاد کرده‌ایم، قرار است در محله‌های آسیب پذیر خانه‌های مهارت را ایجاد کنیم.

معتمدی افزود: خیاطی و مراقبت از زیبایی از رشته‌هایی است که در دفاتر تسهیلگری آموزش داده می‌شوند و بیش از ۸۰ درصد اشتغال‌زایی دارند.

وی در پایان صحبت‌های خود به ایجاد نمایشگاه دائمی در مرکز آموزش شماره یک اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه قرار است محصولات تولید کارگاه‌های مستقر در مرکز عرضه شود.

 ‌انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: فنی و حرفه ای لرستان آموزش فنی و حرفه ای هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۲۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ این نمایشگاه باهدف ارتقای مهارت و رشد اجتماعی دانش آموزان بر پا شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز جوار کارگاهی در دستور کار سازمان فنی‌وحرفه‌ای است
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • ثبت‌ نام بیش از ۶۰۰۰ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج