Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@20:16:16 GMT

خشم دوباره تن‌هاخ از بی‌نظمی در تیمش

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۲۵۳۹

خشم دوباره تن‌هاخ از بی‌نظمی در تیمش

به گزارش "ورزش سه"، تن هاخ که برای بازگرداندن شیاطین سرخ به روزهای خوب شان هدایت این تیم را برعهده گرفته است، از همان ابتدا قوانین سفت و سختی را برای بازیکنان این تیم وضع کرده است؛ از جمله ممنوعیت نوشیدن الکل در طول هفته و تغییر برنامه غذایی بازیکنان در خانه. 
پیش از این بسیاری از بازیکنان آشپزهای شخصی خودشان را داشتند اما اکنون غذای همه آنها باید تحت نظر باشگاه تهیه شود تا سرمربی هلندی از آمادگی بازیکنانش مطمئن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما سخت گیری های تن هاخ به همین جا ختم نشد و آنطور که اتلتیک گزارش داده، او یکی از بازیکنان تیم که نامی از او برده نشده را به دلیل دیر رسیدن در دو جلسه تیمی، از تیم کنار گذاشت. 

پیش از این ویدیویی از تمرینات منچستریونایتد هم منتشر شد که در آن تن هاخ زیدان اقبال، بازیکن جوان تیمش، را به دلیل حرکت اشتباهی که انجام داده بود، با کلمات تندی خطاب قرار داد.
این در حالی است که یونایتد پیش فصل خوبی را پشت سر گذاشت و مقابل لیورپول، ملبورن ویکتوری و کریستال پالاس به پیروزی رسید و تنها برابر استون ویلا برتری دو گله را با تساوی عوض کرد.
 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تن هاخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آاک آتن بعد از برد ارزشمند مقابل پاناتینایکوس باید فردا (یکشنبه) به دیدار پائوک تسالونیکی برود و در صورت پیروزی به یک‌قدمی قهرمانی می‌رسد.

به گزارش ایسنا، سایت یونانی SDNA در گزارشی به ارزیابی نفرات صدرنشین لیگ یونان پرداخت و درباره احسان حاج‌صفی، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، نیز نوشت: احسان حاج‌صفی در این فصل سال پرکاری را پشت سر گذاشت و در ۲۶ بازی برای تیمش توانست سه پاس گل بدهد و یکی از خوب‌های آاک آتن در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی در سوپرلیگ یونان بود.

قرارداد این بازیکن ملی‌پوش ایرانی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. با این حال بندی در قراردادش وجود دارد که باعث می‌شود در صورت رضایت باشگاه برای یک سال دیگر بتواند در یونان و آاک آتن بماند. ادامه حضور یا جدایی او به آلمیدا سرمربی آاک آتن بستگی دارد که در هفته‌های اخیر حساب ویژه‌ای روی بازیکن ایرانی باز کرده بود.

علاوه بر حاج‌صفی، استاوروس پلیوس نیز در پست مدافع سمت چپ توپ می‌زند و در کنار حاج‌صفی برای فصل بعد حفظ خواهد شد.

حاج‌صفی ۳۴ساله سومین فصل حضورش را در آاک آتن سپری می‌کند. او فصل قبل توانست قهرمانی در لیگ و جام حذفی را با تیمش به دست بیاورد و اکنون نیز امیدوار به تکرار قهرمانی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900131

دیگر خبرها

  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟
  • شجاع: خدا به پورحمیدی عزت داد
  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است