Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی غیبی دقایقی قبل در گفت‌گو با خبرنگار فارس بیان داشت: امروز ظهر به مرکز اورژانس لرستان اعلام شد که دو کارگر حین انجام عملیات عمرانی و حفاری دچار حادثه شده و به یک زیر آوار گرفتار شده‌اند که بلافاصله دو تیم اورژانس به محل اعزام شدند و تا ساعتی قبل در آنجا محل حضور داشتند.

وی افزود: پس از خاکبرداری یک نفر از کارگران دچار مجود نعشی شده و جان خود را از این داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اورژانس لرستان گفت: نفر دوم نیز حوالی ساعت ١٠ از زیر آوار بیرون آورده می‌شود اما با وجود تلاش عوامل اورژانس و اعزام فرد به بیمارستان متاسفانه او نیز جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار فارس؛ به گفته منابع محلی این دو کارگر تبعه افغانستانی بودند که در حین عملیات عمرانی شرکت آب و فاضلاب زیر آوار گرفتار شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کارگر افغانستانی ریزش گودال خرم آباد اورژانس لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوار غزه ۳۰ برابر مساحت خود آوار دارد

نوار غزه پس از پایان جنگ با مشکل آواربرداری ۴۰۰ هزار ساختمان ویران‌شده در این منطقه مواجه خواهد بود.

به گزارش اعتمادآنلاین، خبرگزاری جهان عرب طی گزارشی در این رابطه اعلام کرد، در حالی که جنگ همچنان در نوار غزه ادامه دارد، برخی از کارشناسان معتقدند که توقف جنگ به‌تنهایی نمی‌تواند مشکلات این منطقه دارای بیشترین تراکم جمعیتی را به زندگی طبیعی بازگردانده و باید فکر جدی برای آواربرداری بیش از ۴۰۰ هزار ساختمان ویران و نیمه‌ویران کرد.

یک مسئول عالی‌رتبه فلسطینی در این رابطه به این خبرگزاری گفت: در حال حاضر ۲۰ میلیون تن آوار ساختمانی در پنج استان نوار غزه که مجموع مساحت آن ۳۶۵ کیلومتر مربع است، وجود دارد.

این مسئول که خواست نامش فاش نشود تأکید کرد: یک‌چهارم این حجم از آوار که بر اثر حملات گسترده و مستمر هوایی، زمینی و دریایی ارتش اسرائیل علیه نوار غزه به وجود آمده، آهن هستند که سرتاسر منطقه را در بر گرفته است.

او تأکید کرد: تقریباً هیچ ساختمانی در نوار غزه از گزند این جنگ در امان نمانده است.

سازمان ملل متحد هم در روز دویستم جنگ غزه اعلام کرده بود، دست‌کم ۲۵ میلیارد دلار برای بازسازی خرابی‌های این جنگ مورد نیاز است، این در حالی است که مسئول فلسطینی خبر داده تقریباً نیمی از حجم این آوار طی دو ماه گذشته به وجود آمده‌اند که خود بیانگر شدت گرفتن بمباران‌های اسرائیلی از ماه مارس گذشته به بعد دارد.

به گفته کارشناسان، حجم آوار موجود در نوار غزه ۳۰ برابر مساحت این منطقه را پوشش می‌دهد و همین امر باعث می‌شود تا بازسازی این منطقه با دشواری‌های زیادی مواجه شود و کار باسازی چند سال به طول بینجامد.

بر اساس آمارهای اولیه منتشرشده تا لحظه تهیه این گزارش، ۱۳۱ هزار و ۲۰۰ ساختمان در نوار غزه به طور کامل و ۲۸۱ هزار ساختمان نیز به شکل جزئی تخریب شده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نوار غزه ۳۰ برابر مساحت خود آوار دارد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • شکار یک پلنگ ایرانی توسط یک تبعه پاکستان (+عکس)
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • شکار یک پلنگ ایرانی توسط یک تبعه پاکستان + عکس
  • شکار یک پلنگ ایرانی در توسط یک تبعه پاکستان + عکس
  • مرگ تلخ یک کودک در رودبار
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان