Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در گفت و گوی تلویزیونی گفت: من به واسطه مسئولیتی که در فدراسیون فوتبال دارم، فکر کردم که حضور پیدا نکنم اما به هر حال در نهایت تصمیم به حضور در انتخابات گرفتم.

ماجدی با انتقاد از روندی که در این برنامه تلویزیونی طی شد، گفت: اگر کسی را دعوت می کنید یک روز زودتر دعوت کنید تا زمان پاسخگویی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز قرعه کشی لیگ بود و ۷ یا ٨ جلسه نیز داشتم. اگر جوانمردای باشد باید یک روز قبل اطلاع داده شود.

نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات آخوندی گفت: من خدمت برادر خودم آقای آخوندی ارادت ویژه دارم اما من را متهم کردند، ایشان را می بخشم و حلال می کنم ولی فراموش نمی کنم.

وی تاکید کرد: تمام اعضای بدوی می توانند شهادت بدهند که یک بار ملاقاتی درباره انتخاب یک فرد یا اساسنامه نداشته ام.

وی درباره اینکه از دبیرکل فدراسیون فوتبال خواسته است، جواب تلفن ندهد، تصریح کرد: گفته‌اند که به آقای کامرانی فر گفته ام، تلفن خود را جواب ندهد، خدا را قاضی قرار می دهم. یک آدم فوتبالی هستم که بر اساس توانایی شخصی حضور پیدا کردم و فقط با خدا معامله کردم و غیر از این نیست. به هیچ گروهی و ارگانی وابسته نیستم، روی پای خودم هستم و الان مورد هجمه خیلی رسانه ها هستم، چون فوتبالی هستم.

ماجدی خاطر نشان کرد: در ۶ ماهی که حضور دارم سعی کردم که کار را جلو ببریم و خدا را گواه می گیرم که درباره شخصی یا چیزی توصیه ای نداشته ام. آقای آخوندی گفتند  چه کسی به آقای ماجدی در دقیقه آخر گفتند بیا، من از شما می پرسم شما چرا روز آخر آمدید؟ اینها صحبت های پوپولیستی در فوتبال است. باید به صورت جوانمردانه بحث کنیم. بحث همه ما باید درباره برنامه و کارها و رو به جلو و آینده باشد. 

نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: من را برای منفعل بودن متهم نکنید و اخلاق سرلوحه خودم قرار می دهم. من اگر وارد انتخابات فوتبال می شوم برای این است که یک آدم یک فوتبالی هستم. کسانی که من را سرپرست کردند به من گفتند بیا و از داخل خیابان نیامدم. برای سوالات آقای آخوندی جوابی ندارم، تمام ذهن و فکر من فوتبال است.

وی افزود: اعضای هئیت رئیسه و مجمع از من خواستند بیایم، کار اشتباهی نکردم که الان بازخواست شوم. اگر به کسی وصل هستیم، به ما بگویید. یک آدم تمام فوتبالی هستم و کسانی که در استودیو هم هستند هم می توانند شهادت بدهند که فوتبالی ام.

ماجدی تاکید کرد: فکر نمی کنم کار خلافی انجام داده ام که وارد عرصه شده ام، سوالات آقای آخوندی فرافکنی و بازی با کلمات است، من به چه دلیلی به دبیرکل باید بگویم تلفن را قطع کن و جواب کسی را نده، بین من و آقای آخوندی خدا را قاضی کنید که من اگر راجب انتخابات یا اساسنامه با اعضای بدوی صحبت کرده باشم. اینطور بحث به حاشیه می رود و حرمت ها شکسته می شود.

برچسب‌ها فوتبال باشگاه پرسپولیس میرشاد ماجدی لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال باشگاه پرسپولیس میرشاد ماجدی فوتبال باشگاه پرسپولیس میرشاد ماجدی لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال فوتبالی هستم آقای آخوندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرس روسی زخمی کاملا به ایران وابسته شده است!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 33 «توانمندی که ایران در اختیار روس‌ها گذاشته رفته‌رفته میدان نبرد را تغییر می‌دهد... ایران می‌داند خرس روسی زخمی و کاملا به آنها وابسته شده است... سوالی که ما را نگران کرده این است، ایران در مقابل چه چیزی دریافت می‌کند؟» این بخشی از گزارش کانال 12 اسرائیل درباره استفاده روسیه از کپی پهپاد شاهد 136 در میدان نبرد علیه نیروهای اوکراین است. این گزارش را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید عباس آخوندی از ساخت و ساز در پارک لاله
  • بورل: موجودیت اوکراین به غرب وابسته است
  • تغییرکاربری ۳۰۰۰ مترمربع از «پارک لاله»، قانونی است؟/ واکنش تند آخوندی به ساخت و ساز در بوستان لاله
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • عمو پورنگ به «لالایی» نزدیک شد و تلویزیون به سریالی فوتبالی!
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • باران بهاری از فردا در استان قزوین
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • خرس روسی زخمی کاملا به ایران وابسته شده است!
  • سرنوشت عجیب عابربانک‌های فوتبالی؛ باشگاه‌داری در زندان!