Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهناز همتی از صادرات ۵۰ هزار و ۹۱۵ تن کالای استاندارد از ابتدای سال جاری تا کنون به کشور عراق خبر داد.

وی تصریح کرد: بیشتر کالاهای صادر شده تحت نظارت و کنترل کیفی این اداره کل در مدت یاد شده شامل سنگ‌های ساختمانی، سنگ آهن، کاشی، میلگرد، مواد شیمیایی و قطعات یدکی خودرو بوده است.

وی در ادامه افزود: امسال تعداد ۶۹۲ فقره آزمون تعیین ماهیت، در آزمایشگاه اداره استاندارد شهرستان مرزی مهران انجام شده که بیشترین آن مربوط به صنایع ساختمانی، چرم و نساجی، صنایع شیمیایی و بسته بندی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی در پایان با اشاره به میزان صادرات کالای استاندارد در سال گذشته نیز گفت: در این مدت تعداد ۶۰۱ فقره پرونده صادراتی مجوز صادرات صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صادرات کالا کالای استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کاظم آل صادق ظهر دوشنبه به همراه وزیر داخلی عراق از مرزهای زرباطیه عراق و مرز مهران بازدید کردند.

وی با اشاره به پیگیری‌های ایران و عراق برای حل مشکلات مرزهای دو کشور برای اربعین، افزود: هفته گذشته مسایل و موضوعات مرز خسروی بررسی و امروز نیز مسایل مرز زرباطیه عراق و مهران بررسی شد.

آل صادق عنوان کرد: اهتمام مسوولان دو کشور ایران و عراق خب و فصل مشکلات مرزهای در بحث زیرساخت‌ها برای تسهیل در تردد زوار و موکب ها است.

وی بیان کرد: موضوعات و مشکلات دیگر مرزهای دو کشور برای اربعین نیز بررسی می‌شود.

کد خبر 6098176

دیگر خبرها

  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق
  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • صادرات بیش از ۳۳۲ هزار تن کالای غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد طی یک‌ماه
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا