Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@00:15:13 GMT

بسیج جامعه پزشکی قشم ۲۲۰ قشموند را رایگان ویزیت کرد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۳۳۶۹

بسیج جامعه پزشکی قشم ۲۲۰ قشموند را رایگان ویزیت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، سروان پاسدار سعید حاجبی صبح امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای با اشاره به فراگیری نوعی جدید از  بیماری منحوس کرونا گفت: به منظور ارایه خدمات شایسته به مردم، تیمی متشکل از یک پزشک و سه پرستار با همکاری بسیج جامعه پزشکی اقدام به ویزیت رایگان، مشاوره و انجام تست غربالگری برای ساکنان پنج روستا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از همه گیر شدن مجدد بیماری کرونا و کمک به کادر بهداشت و درمان شهرستان برای حفظ سلامت قشموندان از اهداف این اقدام بود.

به گفته حاجبی، ارائه این خدمات رایگان عصر دوشنبه سوم مردادماه در روستاهای دفاری، حمیری، کابلی، تلمبو و لب خور با استقبال مردم همراه بود.

مسوول بهداری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم یادآور شد: نیروهای سپاه و بسیج همواره در کنار مردم بوده و در این شرایط خاص که شاهد فراگیر شدن موج دیگری از بیماری کرونا هستیم با نیروی مضاعف آماده ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شهید پرور قشم است.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های بسیج جامعه پزشکی قشم در دیگر مناطق محروم شهرستان نیز به انجام ویزیت رایگان خواهد پرداخت.

انتهای پیام/88074

منبع: فارس

کلیدواژه: جزیره قشم شهرستان قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،ماموستا فایق رستمی با بیان اینکه معلم نقش هدایتگری در جامعه را بر عهده دارد و رسالت او هم ردیف رسالت انبیاالهی است، افزود: معلمان به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه نزد خداوند متعال جایگاه والایی دارند.
وی در ادامه با تبریک روز بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی، افزود: بسیجیان همواره در مسیر ارزشمند خدمت به مردم سربلند و ثابت قدم باشند.
خطیب جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت دانشجویان دانشگاههای آمریکا و اروپا از مردم بی دفاع غزه اشاره کردو گفت: این موضوع بیانگر نزدیک شدن نابودی و افول استکبار و آزادی قدس شریف است
وی در پایان تاکید کرد: از دیدگاه اسلام، بزرگترین کار، خدمت به جامعه و فقرا و تلاش برای توسعه و آبادانی است، همان کاری که دولت اکنون در دستور کار قرار داده است.

دیگر خبرها

  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود
  • یک سوم افراد جامعه ابتلا به مشکلات بی‌اختیاری ادرار را تجربه می‌کنند
  • درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان می‌شود
  • توضیحات وزیر بهداشت درمورد رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد