Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی احمدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مراجعه روزانه بیش از ۴۰۰ بیمار با علایم کووید19، افزایش سه برابری مراجعان نسبت به زمان پیش از آغاز پیک هفتم نشان می‌دهد و هم‌اکنون تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های استان سه رقمی شده و به ۱۰۷ نفر رسیده است.

وی افزود:۱۰ نفر از این بیماران در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند که با توجه وضعیت تعدادی از آن‌ها احتمال افزایش آمار مرگ و میر کرونایی استان در روزهای آینده وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی ادامه داد: از ابتدای هفته جاری به‌طور متوسط هر روز ۳۰ نفر در بیمارستان‌های استان به دلیل ابتلا به کرونا بستری شده‌اند و تعداد ترخیصی‌های مبتلا به کووید19 نیز روزانه بین ۱۵ تا ۲۰ نفر است که موجب افزایش تعداد بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها شده است و اگر مردم به نکات بهداشتی و واکسیناسیون توجه نکنند بزودی شاهد ازدحام بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان خواهیم بود.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سه رقمی شدن آمار بستری‌ها و افزایش چشمگیر مراجعان مشکوک به کرونا باعث‌ می‌شود افزایش این روند تا اواخر مرداد قطعی به نظر برسد.

احمدی تاکید کرد: اگر از هم‌اکنون مردم رعایت پروتکل‌ها را بیشتر کنند و نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند، اثر آن  در شهریور مشاهده خواهد شد و ارتفاع و شدت پیک هفتم در استان کاهش پیدا خواهد کرد.

وی یادآور شد: ماسک‌زدن در محل‌های عمومی و ادارات الزامی است و می‌تواند نقش موثری در کاهش سرعت چرخش سویه‌های جدید ویروس کرونا در استان داشته باشد و رعایت پروتکل‌ها مانند گذشته باید ادامه داشته باشد.

احمدی تاکید کرد: سویه‌های جدید ویروس کرونا قابلیت سرایت‌پذیری بیشتری دارند و ارزان‌ترین راهکار مقابله با کرونا وامسیناسیون است و سه واکسن پاستوکووک، سینوفارم و فخرا در سطح استان به حد کافی موجود است و هم‌استانی‌ها می‌توانند با مراجعه به مراکز تزریق از خدمات واکسیناسیون رایگان استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، طبق آخرین رنگ‌بندی شیوع کرونا در چهرمحال و بختیاری،شهرستان‌های شهرکرد، فارسان،اردل و کیار در وضعیت قرمز،شهرستان بروجن در وضعیت نارنجی شهرستان‌های کوهرنگ، بن، سامان و خانمیرزا و لردگان در وضعیت زرد قرار گرفتند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کووید-19 شهرکرد چهارمحال وبختیاری دانشگاه های علوم پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کووید 19 شهرکرد ویروس کرونا کووید 19 شهرکرد چهارمحال وبختیاری دانشگاه های علوم پزشکی بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، میران بارش‌ها بر حسب میلیمتر به این شرح زیر است:
اردل: ۱۱.۶
ایلبگی: ۲.۴
بازفت: ۵.۸
بروجن: ۲.۶
بلداجی: ۲.۶
بن: ۲.۴
دوآب صمصامی: ۴.۶
سامان: ۳.۴
سورشجان: ۳.۴
شلمزار: ۴.۷
شهرکرد: ۵.۹
فارسان: ۵.۱
فرخشهر: ۴.۶
کوهرنگ: ۱۱.۷
لردگان: ۶.۳
لیرابی: ۱۰.۸
مال خلیفه: ۵.۵

دیگر خبرها

  • جذب بیش از ۱۹۰۰ معلم در چهارمحال‌ و بختیاری
  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی در فروردین/ تراز تجاری مثبت ماند
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد