Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم فرماندار قم اضافه کرد: در جلسه‌های توجیهی که برای هیات‌های مذهبی گذاشته می‌شود، مرکز بهداشت هم حضور داشته باشد و آن ها را آگاه کنند، چون تمامی مسئولیت این موارد به عهده مسئولان هیات‌ها است و آن ها باید رعایت پروتکل ها را در هیات های خود جدی بگیرند.  

عباس ذاکریان شامگاه سوم مرداد در سی و سومین جلسه قرارگاه عملیاتی طرح شهید سلیمانی و کارگروه نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی در تالار امام رضا(ع) فرمانداری گفت: خادمان حرم حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران باید از ماسک استفاده کنند تا زائران نیز به الزام زدن ماسک را بیشتر رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار قم اظهار کرد: اگر خادمان ماسک داشته باشند، زائران و کسانی که وارد این اماکن مقدس می‌شوند نیز مسائل بهداشتی را جدی تر می‌گیرند.

 وی با تاکید بر توجیه و اقناع‌سازی خادمان حرم و جمکران مبنی بر ضرورت استفاده از ماسک گفت: نظارت‌ها بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید تشدید شود و خادمان سلامت که کارهای زائران را رتق و فتق می‌کنند نیز به استفاده از ماسک تذکر دهند.

فرماندار قم در ادامه کمک دستگاه‌هایی مانند هلال احمر را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: در بحث مراسم‌های آیینی بیشترین قشری که مقررات بهداشتی را رعایت کردند، هیات‌های مذهبی بودند.

ذاکریان تصریح کرد: اهتمام مسئولان به استفاده از ماسک، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برای پایبندی بقیه افراد به این مسائل ضروری می‌باشد.

وی همچنین با اشاره به شیوع بیمار التور در استان‌های غربی کشور تاکید کرد: بیماری وبا نیز جدی است، از این رو می‌طلبد که در هیات‌های مذهبی و ایستگاه‌های صلواتی با جدیت به این موضوع پرداخته شود، عمده بحث نیز این است که آموزش گذاشته شود.

فرماندار قم اضافه کرد: در جلسه‌های توجیهی که برای هیات‌های مذهبی گذاشته می‌شود، مرکز بهداشت هم حضور داشته باشد و مسئولان هیات‌ها را آگاه کنند، چون تمامی مسئولیت این موارد به عهده مسئولان هیات‌ها است و آنها باید رعایت پروتکل ها را در هیات های خود جدی بگیرند.  

ذاکریان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فرآیند صدور مجوز برای برپایی موکب‌ها و ایستگاه‌های پذیرایی از عزاداران حسینی باید تسهیل شود، بیان داشت: گام اول این است که با رعایت حداقل دستورالعمل‌ها، موکب‌ها را مجوزدار کنیم و همچنین با آموزش لازم، اقناع کافی انجام دهیم.  

وی بیان کرد: سامانه‌ای که در شهرداری برای صدور مجوز برپایی ایستگاه‌های صلواتی ایجاد شده، به لحاظ زیرساخت‌های فن‌آوری اطلاعات روان نیست، و کسی که متقاضی است باید زمان زیادی را برای این کار صرف کند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه قم رعایت پروتکل های بهداشتی هیات های مذهبی رعایت پروتکل ها مسئولان هیات ها هیات های مذهبی فرماندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سال انتظار: بایرن بی‌خیال ستاره لورکوزن نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، درخشش ویرتز در ترکیب بایرلورکوزن در رقابت‌های این فصل که نقش مهمی را در قهرمانی این تیم در بوندسلیگا ایفا کرد باعث شد که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی شرایط او را از نزدیک زیر نظر بگیرند.

رسانه‌های آلمانی از چند ماه قبل خبر داده بودند که مدیران بایرن مونیخ علاقه بسیار زیادی به این ستاره آلمانی دارند و امیدوار هستند که بتوانند او را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش‌رو به خدمت بگیرند، اما مشخص بود که کار سختی در پیش خواهند داشت.

مدیران لورکوزن چند هفته قبل اعلام کردند که این بازیکن 20 ساله به هیچ وجه در تابستان امسال به فروش نخواهد رسید و حداقل یک سال دیگر را هم در این تیم سپری خواهد کرد و اسکای اسپورت آلمان خبر داده است که مدیران بایرن آماده هستند تا یک سال دیگر هم برای جذب او صبر کنند.

ویرتز اولویت اول بایرن در تابستان ۲۰۲۵ خواهد بود و تمامی مدیران این باشگاه به دنبال جذب او هستند. چند باشگاه بزرگ دیگر هم علاقه زیادی به این بازیکن دارند، اما اگر بایرن بتواند از پس هزینه انتقال او بر بیاید شانسی بیشتر از دیگران خواهد داشت. او مایل است که بازی در خارج از آلمان را هم تجربه کند، اما معتقد است که حضور در بایرن می‌تواند به رخ دادن این اتفاق هم کمک کند.

دیگر خبرها

  • حمایت ساواک از حسینیه ارشاد؟!
  • با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • یک سال انتظار: بایرن بی‌خیال ستاره لورکوزن نمی‌شود
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند