Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمهدی میرغفاری روز سه شنبه در آئین رزمایش توزیع ۱۶۰ کولر آبی که در شبستان امیرالمومنین مسجد النبی استان قزوین برگزار شد، افزود:با توجه به شروع فصل تابستان بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اقدام به تهیه و توزیع کولرهای آبی کرده است.
میرغفاری در ادامه افزود:سهمیه استان قزوین از این طرح ۱۶۰ دستگاه کولر آبی چهار هزار بوده، همچنین ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار نقدی جهت تعمیر کولرهای نیازمندان در مناطق محروم استان تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)استان قزوین اذعان کرد:این طرح با مشارکت گروه های جهادی و گروه های همکار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)استان قزوین انجام شده است.


میرغفاری افزود: منابع مالی این طرح از طریق مشارکت ۳۰ درصدی گروه های جهادی و خیریه ها و مشارکت ۷۰ درصدی ستاد تامین شد.
وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) در مورد اینکه انقلاب ما انقلاب پابرهنگان است، تاکید کرد:در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی با اقدامات صورت گرفته، بنیان نظام جمهوری اسلامی پایدارتر از گذشته است و متولیان دستگاه های ذیربط برای کمک به اقشار نیازمند، پویاتر و فعالتر از گذشته اقدام خواهند کرد.

برچسب‌ها ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مددجوی کمیته امداد کولر استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مددجوی کمیته امداد کولر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مددجوی کمیته امداد کولر استان قزوین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۳۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود

عبدالامیر یاقوتی، استفاده از کولر گازی به جای کولر آبی در مناطق عادی و معتدل کشور را با افزایش ٣ برابری مصرف برق و افزایش ٨ برابری نرخ برق همراه دانست که در مجموع قبض برق مشترک خانگی را به ٢٤ برابر افزایش می‌دهد.

به گزارش همشهری آنلاین، وی تعیین الگوی مصرف برق هر منطقه را بر اساس قانون و با تاکید بر حفظ رفاه اجتماعی و فرصت‌های مدیریت مصرف ذکر و تصریح کرد: به طور معمول ٧٥ درصد مشترکان برق هر منطقه، نسبت به الگوی مصرف تعیین شده، برق کمتری مصرف می‌کنند.

وی الگوی مصرف مناطق عادی در فصل گرم را ٣٠٠ کیلووات ساعت عنوان کرد و افزود: هزینه برق مشترکان خانگی که از کولر‌های آبی استفاده می‌کنند در هر دوره ٢ ماهه حدود ٨٠ هزار تومان است که در صورت جایگزینی کولر گازی، مصرف سرمایشی از ١٠٠ تا ١٢٠ کیلووات ساعت به بیش از ٧٠٠ کیلووات ساعت افزایش می‌یابد که با احتساب مصرف سایر لوازم برقی، مصرف دوره بیش از ٣ برابر افزایش و از ٣٠٠ کیلووات ساعت به حدود ٩٠٠ تا ١٢٠٠ کیلووات ساعت می‌رسد و مشترک باید بیش از ٢ میلیون تومان هزینه برق پرداخت کند.

یاقوتی با اشاره به تقسیم بندی کشور به ٥ اقلیم آب و هوایی شامل مناطق گرم یک تا ٤ و مناطق عادی گفت: تقریباً ٨٠ درصد مشترکان خانگی در مناطق عادی و معتدل مانند شمال غرب و شمال شرق کشور ساکن هستند که استان‌های تهران، زنجان، قزوین، همدان و لرستان، اغلب مناطق استان کردستان و کرمانشاه همچنین بخش‌هایی از اصفهان را در بر می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • قبض برق ۲ میلیون تومانی در صورت استفاده از کولر گازی
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود