Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی جعفری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در مورد تخصیص سهمیه تنظیم بازار اقلام و کالاهای ضروری ویژه محرم برای هیئت‌های مذهبی اظهار کرد: این کالاها شامل برنج، گوشت قرمز و سفید و شکر است.

رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: این اقلام به هیئت‌های مذهبی با معرفی نامه سازمان تبلیغات جهت اقامه عزای سید الشهدا (ع) عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری بیان کرد: این اقلام شامل ۲۹۳ تن گوشت سفید، ۴۹ تن گوشت قرمز، ۴۸۸ تن برنج و ۲۹۳ تن شکر است.

وی با اشاره به نحوه توزیع این محصولات بین هیئت‌های مذهبی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به منظور توزیع مناسب و بهینه این اقلام مقرر شده است توزیع این کالاها از طریق شورای هیئت‌های مذهبی خراسان جنوبی و همچنین سازمان تبلیغات اسلامی صورت گیرد.

رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: توزیع این اقلام تا آخر ماه صفر ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم با این توزیع مناسب آن در راستای رفع نیاز هیئت‌های مذهبی خراسان جنوبی و برپایی مجالس سیدالشهدا (ع) قدمی برداشته باشیم.

جعفری یادآور شد: رمز ماندگاری اسلام محرم و صفر است و همه ما وظیفه داریم در حد توان و امکان خود نسبت به برگزاری مجالس سیدالشهدا (ع) کمک و یاری به هیئت‌های مذهبی داشته باشیم.

کد خبر 5547439

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی جعفری جهاد کشاورزی خراسان جنوبی هیئت های مذهبی بوشهر ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت کرمانشاه آمار کرونا سیلاب خطبه های نماز جمعه اردبیل شیوع کرونا جهرم مشهد سنندج استهبان مدیریت بحران هیئت های مذهبی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مهرداد فولاد از امحاء ۲۰۰ کیلو گرم گوشت منجمد فاسد شده در شهرستان آمل خبر داد.

وی افزود: طی بازدید مشترک جهاد کشاورزی و دامپزشکی از محل دپوی گوشت منجمد در یکی از سردخانه‌های این شهرستان و مشاهده ۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد شده، بلافاصله امحای آن در دستور کار قرار گرفت و با رعایت ضوابط اصولی از چرخه مصرف خارج شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل تصریح کرد: بازرسی و نظارت مستمر بر روند توزیع اقلام اساسی تنظیم بازاری توسط کارشناسان تنظیم بازار و صنایع این شهرستان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • جذب سهمیه ۱۲۸۰ معلم برای خراسان جنوبی
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی