Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳ گزینه برای نماینده مربیان در انتخابات کمیته المپیک معرفی شدند

نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک برای نماینده منتخب مربیان - داوران در انتخابات ۳ گزینه را معرفی کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک ۶ شهریور برگزار می‌شود و ثبت‌نام از نامزدها نیز از فردا (چهارشنبه ۵ مرداد) آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک روز یکشنبه در جلسه خود ۵ خبره ورزشی، نماینده باشگاه‌ها و یک نماینده داوران - مربیان را در بخش مردان معرفی کردند اما در بخش زنان قرار شد این انتخاب توسط طاهره طاهریان نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک صورت بگیرد.

وی ۳ گزینه را به دبیرکل و ریاست کمیته معرفی کرده و اولویت‌بندی نیز مشخص شده است. قرار است سوابق فعالیت این گزینه‌ها مورد بررسی قرار بگیرد به همین منظور از فدراسیون‌های مربوطه نیز استعلام صورت گرفته است.

نصرالله سجادی، مجید شایسته، مجید کیهانی، فریبا محمدیان و مهین فرهادی‌زاد ۵ خبره ورزشی در انتخابات کمیته ملی المپیک هستند. پیمان فخری نماینده مربیان، آرارات و نساجی نماینده باشگاه‌ها هستند. 

اخبار داغ 

حسن یزدانی رکورددار تاریخ کشتی ایران می شود؟ شرط عجیب باشگاه استقلال برای بازیکنان لیست مازاد ریکاردو ساپینتو انصراف چلسی از خرید ژول کونده به دلیل قد کوتاه او! احتمال دوری 2 تا 3 ماهه پوگبا از میادین در صورت نیاز به عمل جراحی زانو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک ۳ گزینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، موریس موتو پائز سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران چهارشنبه پنجم اردیبهشت وارد تهران شد.   وی در نخستین روز حضورش در دیدار با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال هماهنگی‌های لازم برای تمرینات تیم ملی را انجام داد و بلافاصله با حضور در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی هدایت تمرینات تیم ملی والیبال مردان ایران را در دست گرفت.   نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران ساعت ۹:۳۰ دقیقه یکشنبه نهم اردیبهشت در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک واقع در خیابان سئول تهران برگزار می‌شود و سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی کشورمان به سوال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد و به تشریح برنامه خود در تیم ملی والیبال ایران خواهد پرداخت.   قبلا زمان این نشست ساعت ۹ اعلام شده بود که به دلیل برنامه کاری کمیته ملی المپیک با ۳۰ دقیقه تاخیر از ساعت ۹:۳۰ شروع خواهد شد.   رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خرداد آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است