Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:42:51 GMT

افزایش چشمگیر سهمیه قیر رایگان برای استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۴۰۹۵

افزایش چشمگیر سهمیه قیر رایگان برای استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مقدم صبح سه‌شنبه در مراسم معارفه نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: سهمیه قیر رایگان برای استان بوشهر طی سال جاری با افزایش خوبی روبرو شده است.

وی اضافه کرد: در حالی که سهمیه قیر رایگان استان بوشهر ۲۸ میلیارد تومان بود، با پیگیری‌های صورت گرفته این رقم به ۹۴ میلیارد تومان افزایش یافت و تنها این استان به همراه دو استان دیگر موفق شدند سهمیه تخصیصی را جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در خصوص طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر بیان کرد: عملیات اجرایی ۱۱ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر آغاز شده که از این تعداد ۳۳۰۰ واحد مسکونی در شهرهای جدید است.

وی با اشاره به اینکه هفت هزار و ۷۵۸ واحد مسکونی نیز به صورت گروه‌های ساخت و بنیاد ساخت خواهد بود ادامه داد: ۶۴۲ واحد نیز توسط اداره کل راه و شهرسازی استان ساخته خواهد شد.

مقدم افزود: هم اکنون تعداد دو هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر در حال ساخت است.

استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: تلاش می‌شود با همراهی گروه‌های جهادی در راستای رسالت بنیاد مسکن به طور شایسته‌تری انجام شود.

حجت الاسلام محمود پارمان تصریح کرد: بنیاد مسکن جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته طرح محرومیت‌زدایی بسیار خوبی در استان بوشهر از سوی حساب ۱۰۰ امام (ره) بزودی اجرایی خواهد شد، که نسبت به تأمین کولرهای گازی جهت محرومین اقدام می‌شود.

در این مراسم حجت الاسلام محمود پارمان از فعالان گروه‌های جهادی استان به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر منصوب و معارفه شد.

کد خبر 5547451

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر بنیاد مسکن بوشهر علیرضا مقدم بوشهر ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت کرمانشاه آمار کرونا سیلاب خطبه های نماز جمعه اردبیل شیوع کرونا جهرم مشهد سنندج استهبان مدیریت بحران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر استان بوشهر واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اراضی نهضت ملی مسکن برای ۴۰ هزار متقاضی در شهر پرند هنوز تامین نشده است
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار