Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: بر اساس مبلغ اعتباری اختصاص داده شده به حفاظت محیط زیست استان، طرح‌های متعددی در خصوص مقابله و همچنین کاهش پدیده گرد و غبار در استان در حال اجرا است.

حاتمی با اشاره به این که خراسان جنوبی در زمره ۵ استان دارای بیشترین کانون‌های بحرانی فرسایش بادی در کشور است افزود: فعالیت‌های انسان‌ساز بر این موضوع تاثیر بسزایی گذاشته و نیاز است تا این اداره کل دستگاه‌ها و تجهیزات لازم در خصوص پایش و آنالیز گرد و غبار در استان را دارا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت:۵۹۵ میلیون تومان، از محل اعتبارات ملی سال ۱۴۰۰ برای تکمیل، تجهیز و بروز رسانی ایستگاه‌های سنجش کیفی هوا در خراسان جنوبی اختصاص یافت.

او افزود : در حال حاضر در استان پنج ایستگاه سنجش کیفی هوا دو ایستگاه در مرکز استان و سه ایستگاه در شهرستان‌های نهبندان، سرایان و زیرکوه مستقر است.

حاتمی گفت: با توجه به نیاز استان و همچنین وسعت مناطق متاثر از پدیده گرد و غبار، با وجود ۳۵ کانون بحرانی گرد و غبار در استان، به ایستگاه‌های بیشتری در خصوص کنترل، پایش و آنالیز گردو غبار نیازمندیم لذا با اختصاص این اعتبار، برنامه ریزی لازم در خصوص حفظ و نگهداری ایستگاه‌های سنجش موجود در استان انجام شده و امیدواریم با اختصاص اعتبارات بیشتر، مقدمات کار برای خرید ایستگاه‌های بیشتر برای سایر شهرستان‌های استان فراهم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گرد و غبار محیط زیست خراسان جنوبی گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۴۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  بارش‌هایی که از چند روز گذشته خراسان جنوبی را در برگرفته با وجود خوشحالی مردم و کشاورزان، به منازل، قنوات، اراضی کشاورزی و راه‌های مواصلاتی خسارت‌هایی وارد کرد

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم/ بارش تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی
  • خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • یک درصد مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها اختصاص یافت
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری