Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر شعربافیان مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: از مجموع پنج هزار و ۶۵۰ واحد نانوایی دارای مجوز در خراسان رضوی که سهمیه آرد یارانه‌ای دارند تاکنون چهار هزار و ۵۲۰ نانوایی دستگاه مخصوص را نصب و طرح را اجرا کرده‌اند.

او افزود: اجرای این طرح از ابتدای تیرماه امسال در خراسان رضوی آغاز شده است با این حال برخی از نانوایان با دستگاه‌های کارتخوان جدید نیز تخلفاتی را مرتکب شده اند که از آن جمله می‌توان به مغایرت در ثبت تعداد نان در دستگاه کارتخوان نسبت به تعداد نان واقعی تحویلی به دلایل مختلف از جمله گرانفروشی نان ساده، گرانفروشی نان کنجدی و گرانفروشی پلاستیک، فروش سایر انواع نان از جمله نان سبزی، خشک و ثبت آن در دستگاه کارتخوان، که بیشتر از نان‌های تعریف شده در دستگاه است اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر دولت بابت فروش نان با دستگاه‌های کارتخوان جدید ۱۵ درصد یارانه مستقیم به نانوایان پرداخت می‌کند.

شعربافیان با بیان این که کسر وزن در نان تولیدی برخی نانوایان از دیگر تخلفات مشاهده شده است افزود: در تمامی نانوایی‌ها باید نوع نان مجاز برای پخت، وزن نان در مورد سنگک و وزن چانه در مورد سایر انواع نان و قیمت مصوب نان به علاوه ساعات پخت و روز تعطیل مجاز در تابلوی قابل رویت برای همگان در محل واحد نصب شود و به این ترتیب مردم به عنوان سطح اول نظارت، عملکرد واحد‌های عرضه نان را کنترل کنند.

وی ادامه داد: مشتریان در قبال خرید نان، باید حتما رسید دستگاه کارتخوان را دریافت و دقت کنند که اطلاعات آن با تعداد و نوع نان خریداری شده مطابقت داشته باشد.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ آماده دریافت شکایات مردمی در این زمینه است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آرد یارانه ای گرانفروشی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است

مهدی اله پور مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی گفت: بر این اساس، هوای مناطق سرافرازان، سمرقند، امامیه، الهیه، خیام جنوبی، ویلا، نخریسی و طرق مشهد پاک است.

وی اضافه کرد: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۵ نشانگر هوای سالم است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۷۴ از شرایط سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: هم اکنون کیفیت هوای ۱۵ منطقه دیگر دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط پاک تنفسی است.

اله پور افزود: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد