Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: برای حفظ امنیت اسراییل باید نسبت به تضعیف حماس و ادامه هماهنگی ها و همکاریهای امنیتی اطمینان حاصل کنیم.

به گزارش امروز (سه شنبه) ایران اکونومیست، "بنی گانتس" در مصاحبه با پایگاه خبری صهیونیستی "والا" با اشاره به دیدارش با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: فکر می کنید چرا با ابومازن ملاقات کردم؟ او دوست من نیست و من به دنبال دوستی با او نیستم، آنچه برای من مهم است امنیت "اسرائیل" است، ما باید نسبت به تضعیف حماس و ادامه هماهنگی ها و همکاریهای امنیتی اطمینان حاصل کنیم به همین دلیل با او ملاقات می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: درحال بررسی مساله اسرا و مفقودین در غزه هستیم، اما هنوز پیشرفتی حاصل نشده است.

گانتس افزود: "من فکر می کنم که زندانیان (اسرای) ما، نزد حماس تحت مراقبت های پزشکی هستند، زیرا حماس می خواهد آنها را زنده نگه دارد".

وی ادامه داد: باید مطمئن شویم که معامله مدنظر برای بازگرداندن سربازان اسراییلی در اختیار حماس، کامل انجام می شود، به نظر من این بسیار مهم است و تلاش های ما هم در همین راستاست.

وزیر جنگ رژیم صهیوننیستی درباره بحران اوکراین نیز گفت: ما به روسیه نیاز داریم و آنها هم به ما نیاز دارند، من متقاعد شده‌ام که می‌توانیم راهی برای پیشبرد مسائل و حل اختلاف پیدا کنیم.

وی ادامه داد: جنگ وضعیت سختی است، اتفاقات بد و موقعیت های دشواری در آن رخ می دهد و امیدوارم به زودی به پایان برسد.

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ماه جاری میلادی(حدود سه هفته پیش) در شهر رام الله دیدار کرده و طبق اخبار و گزارش ها به نقل از  دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین، حسین آل شیخ و بنی گانتس، بر"ادامه هماهنگی های امنیتی" توافق کردند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: محمود عباس ، تشکیلات خودگردان فلسطین ، جنبش مقاومت اسلامی حماس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمود عباس تشکیلات خودگردان فلسطین جنبش مقاومت اسلامی حماس وزیر جنگ رژیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد تغییری در اهداف جنگ ایجاد نشده است و این رژیم حل و فصلی را درباره رفح نمی‌پذیرد.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خانواده‌های اسرای صهیونیست که توسط حماس در غزه به اسارت گرفته شدند، گفت: تغییری در اهداف جنگ ایجاد نشده است و ما هرگز حل و فصلی را درباره رفح نمی‌پذیریم.

طبق گزارش الجزیره، نتانیاهو گفت: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است. ما عقب نشینی کامل از نوار غزه را قبول نمی‌کنیم و تسلیم حماس نمی‌شویم. توقف جنگ قبل از نابودی گردان‌های حماس در رفح ممکن نیست.

وی افزود: ما خارج کردن فلسطینی‌ها از رفح را در راستای آمادگی برای عملیات قریب الوقوع در آنجا آغاز کردیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • قول نتانیاهو به بن گویر برای حمله به رفح
  • نتانیاهو: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است
  • وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند
  • دومینوی حادثه برای مقامات اسرائیلی؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • سومین حادثه برای مقامات صهیونیست؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • جدیدترین موضع‌گیری مقاومت فلسطین درباره مذاکرات آتش‌بس