Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@06:31:29 GMT

معرفی نزدیک‌ترین شهر شمال به تهران

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۴۵۱۲

معرفی نزدیک‌ترین شهر شمال به تهران

شهرهای شمالی کشورمان جز شهرهای مسافرپذیر هستند که در تمامی فصول افراد از شهرهای مختلف کشور به این شهرها مسافرت می‌کنند. در این بین به دلیل نزدیکی استان تهران به شمال مسافران زیادی از تهران به شمال سفر می‌کنند که اکثر آن‌ها به دلیل محدودیت زمان نزدیک‌ترین شهر شمال را انتخاب می‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از کافه رنت، مسیر شهرهای شمال واقعاً زیبا و لذت‌بخش است ولی بیشتر افراد دوست دارند سریع به مقصد برسند و بعد از روزهای کاری شلوغ مسیر کاری کوتاهی را رانندگی کنند از این رو به دنبال کوتاه‌ترین شهر شمالی نزدیک به تهران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب مسیر شمال تا تهران

مسیرهای مختلفی برای سفر از شمال تا تهران وجود دارد که هر کدام مسافت‌های مختلفی داشته و زمان رسیدن از آن‌ها به تهران متفاوت است. هدف افراد از مسافرت به شهرهای شمالی متفاوت است برای مثال برخی از افراد دوست دارند تا از مسیر لذت ببرند به همین دلیل شهر مقصد مهم نیست و مسیری را انتخاب می‌کنند که زیبایی بیشتری داشته باشد. برخی از مسافران به دلایل مختلف دوست دارند سریع به مقصد برسند به همین دلیل نزدیک‌ترین شهر شمالی را برای سفر انتخاب می‌کنند. در ادامه به بررسی مسافت جاده‌های مختلف از شمال به تهران می‌پردازیم.

جاده فیروزکوه: یکی از مسیرهای پرتردد که شهرهای شمالی را به تهران وصل می‌کند، جاده فیروزکوه است. اگر این مسیر را انتخاب کنید نزدیک‌ترین شهرها به تهران ساری، بهشهر، قائم شهر، سوادکوه و بندر ترکمن است. اگر قصد سفر به تهران از این شهرها را دارید باید جاده فیروزکوه را انتخاب کنید.

جاده هراز: از دیگر مسیرهایی که می‌تواند شما را از شهرهای شمالی به تهران برساند جاده هراز است. نزدیک‌ترین شهرها به تهران که می‌توانید از این مسیر خیلی سریع به تهران برسید، شهرهای محمودآباد، چمستان، نوشهر و نور است که افراد زیادی در این شهرها به دلیل نزدیکی زیاد به تهران ویلا خریداری کرده‌اند.

جاده چالوس: اگر به دنبال یک مسیر زیبا و روح نواز هستید جاده چالوس بهترین مسیر برای شما خواهد بود. با این مسیر شما می‌توانید از شهرهای کلاردشت، رامسر، نمک آبرود و ... به شهر تهران در زمان کمی برسید.

با توجه به این مسیرها استان مازندران و برخی از شهرهای آن نزدیک‌ترین شهرهای شمالی به استان تهران هستند. بیشتر شهرهای مازندران از جمله آمل، رامسر، نمک آبرود و ... حدود ۴ ساعت با تهران فاصله دارند. نزدیک‌ترین شهر مازندران به تهران شهر آمل است که به ۳ ساعت رانندگی نیاز دارد که البته این مدت زمان رسیدن به آن‌ به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

فاصله تهران تا آمل

آمل جز شهرهای زیبا و گردشگری استان مازندران است که در همسایگی شهرهای فریدون کنار و محمود آباد قرار دارد. مسیر بین تهران و آمل حدود 185 کیلومتر است که می‌توان از طریق جاده هراز با استفاده از خودرو شخصی یا اتوبوس از آنجا به تهران سفر کرد. اگر جاده هراز را برای سفر انتخاب کنید حدوداً 3 ساعت باید رانندگی کنید ولی اگر بخواهید از طریق مسیر فیروزکوه بروید باید حدود 1 ساعت بیشتر رانندگی کنید. اگر می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن به تهران برسید شهر آمل بهترین گزینه برای شما خواهید بود زیرا مسیر طولانی ندارد و شما را سریع به مقصد می‌رساند.

از چه راه‌هایی می توان از آمل به تهران سفر کرد؟

شما می‌توانید با استفاده از راه‌های زمینی و با استفاده از خودرو شخصی یا اتوبوس از این شهر زیبا به تهران سفر کنید. شهر آمل فرودگاه ندارد به همین دلیل نمی‌توان با استفاده از راه هوایی و هواپیما به تهران رفت. اگر قصد مسافرت هوایی را دارید می‌توانید به فرودگاه ساری یا رامسر بروید و از این شهرها به تهران سفر کنید. خودرو شخصی بهترین گزینه برای این شهر است زیرا طول مسیر آمل به تهران بسیار زیبا و آرامش بخش است و شما می‌توانید از مسیر بیشترین استفاده را کنید.

سفر به تهران از آمل با استفاده از خودرو شخصی

یکی از بهترین روش‌ها برای مسافرت از شهرهای شمالی به تهران استفاده از خودرو شخصی است. بیشتر مسیرها دیدنی و سرسبز هستند و آرامش خاصی دارند، زمانی که با خودرو شخصی سفر می‌کنید به راحتی می‌توانید در قسمت‌های مختلف مسیر توقف کنید و از فضای موجود لذت ببرید. همان طور که گفته شد مسیر بین تهران تا آمل حدود 3 ساعت است که شما می‌توانید با خودرو شخصی این زمان را کمتر کنید. توجه کنید که اکثراً جاده‌های شمالی ترافیک هستند از این رو ممکن است گاهی اوقات زمان زیادی را در ترافیک سپری کنید.

سفر به تهران از آمل با استفاده از اتوبوس

یکی دیگر از روش‌های سفر به تهران از آمل استفاده از اتوبوس است. همه روزه در ترمینال شهر آمل اتوبوس‌های زیادی به مقصد تهران حرکت می‌کنند. اگر علاقه زیادی به رانندگی ندارید استفاده از اتوبوس پیشنهاد می‌شود زیرا در این روش می‌توانید در طول مسیر استراحت کنید و از زیبایی‌های مسیر لذت ببرید. این روش بیشتر برای افرادی که به تنهایی سفر می‌کنند مناسب است البته به راحتی خودرو شخصی نیست ولی به دلیل کوتاه بودن مسیر گزینه خوبی است.

کلام آخر

برای سفر به تهران از آمل شما از شهرهای لاهیجان، قلعه دختر، رودهن، بومهن، دماوند و ... عبور می‌کنید که هر کدام زیبایی‌های خاص خود را دارند و تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست. با استفاده از اتوبوس ممکن است شما نتوانید از مسیر لذت کافی را ببرید به همین دلیل استفاده از خودرو شخصی پیشنهاد می‌شود. اگر به هر دلیلی خودرو شخصی ندارید می‌توانید با قیمت مناسب خودرو مدنظر خود را از کافه رنت اجاره کنید و از سفر به تهران از شهرهای شمالی و مسیر آن‌ها لذت ببرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جاده شمال استفاده از خودرو شخصی سفر به تهران از آمل استفاده از اتوبوس نزدیک ترین شهر ترین شهر شمال شما می توانید شهرهای شمالی همین دلیل تهران سفر شهرهای شمال جاده هراز برای سفر شهر آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۴۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود

به گزارش همشهری آنلاین، هادی حق بین ظهر امروز در حاشیه صد و هیجدهمین شنبه امید و افتخار با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پروژه تقاطع شهید تندگویان با بیان اینکه این پروژه به دلیل وجود تأسیسات زیرسطحی متعدد مشمول گذر زمان و طولانی شد، افزود: اخیرا نیز با چالش جدیدی مواجه شدیم که این چالش مسیر فاضلاب است که با هماهنگی آبفا این مساله حل و فصل شد.

او با بیان اینکه به امید خدا ظرف مدت دو هفته آینده زیرگذر پروژه تندگویان بازگشایی می شود و با تغییر مسیر خودروها سایر جبهه های کاری سرعت می گیرد، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا مردادماه کل پروژه تحویل شهروندان شود.

معاون شهردار تهران با اشاره به بازدید وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی، اظهار کرد: فاز دوم شهید بروجردی به طول یک کیلومتر در دست اجراست و کماکان معارضین ملکی و تأسیساتی وجود دارند و تا این معارضین رفع نشوند، نمی‌توان کار را پیش برد.

حق بین با بیان اینکه تا یک ماه آینده طبق قولی که شهردار منطقه داده است و باتوجه به نقدینگی موجود که برای رفع معارض درنظر گرفته شده است، پیش‌بینی می‌شود در صورت فعال شدن فعالیت عمرانی فاز دو این پروژه تا سال آینده تحویل شهروندان داده شود.

او همچنین درباره سرانجام بزرگراه شهید شوشتری، با بیان اینکه فاز اول این بزرگراه به طول ۹.۶ کیلومتر تا پایان سال جاری تحویل شهروندان می‌شود، در مورد فاز دو این بزرگراه تصریح کرد: در مورد احداث فاز دو با محیط زیست نامه نگاری شده تا بتوانیم با عبور از جنگل سرخه حصار کوتاه‌ترین و فنی ترین مسیر را در بزرگراه شوشتری داشته باشیم که هنوز پاسخی در این خصوص به شهرداری داده نشده است.

کد خبر 847438 منبع: ایسنا برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران بزرگراه

دیگر خبرها

  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود