Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برکناری سرپرستار بیمارستان پاستور نو به دلیل اعتراض به معوقات خود و همکارانش ، رایزنی برای بازگشت پرستار مشهدی به مرتبه شغلی‌اش از سوی علوم پزشکی ادامه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، یازده تیرماه ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است  که در این ویدئو منصوره رنجبر سرپرستار بیمارستان پاستور نو مشهد به خاطر معوقات خود و همکارانش  به مسئولین اعتراض می‌کند با پخش این ویدئو و اعتراضات سرپرستار بیمارستان مشهد مقدس برکنار می‌شود و همین خبر سبب شد تا ویدئوی منتشر شده در ابعاد بسیار گسترده‌ای منتشر شود و رسانه‌ها و مردم نسبت به این اقدامات واکنش نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه آخرین پیگیری ماجرای پرستار پاستورنو

در همین راستا صیقلیان، مدیر روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهارداشت:پرستار بیمارستان پاستور نو اعتراض خارج از ادبی انجام نداده و حق با این پرستار است‌، هرچند این پرستار اخراج نشده اما دانشگاه علوم پزشکی پیگیر بازگشت او به جایگاه شغلی قبلی اش است.

وی افزود: به محض اطلاع از این اتفاق در مرحله اول بررسی شد تا روند ارائه خدمات به بیماران در این بیمارستان دچار اختلال نشود و خوشبختانه خدمت رسانی به خوبی در جریان بود.

صیقلیان گفت:برای جابجایی این پرستار از سوپروایزری به پرستاری دلیل علمی و فنی از سوی بیمارستان ارائه نشده اما انتظار می‌رود مدیران بیمارستان‌ها تحمل خود را نسبت به انتقادات بالا ببرند. آخرین خبر از ماجرای پرستار این بیمارستان اینکه رایزنی برای بازگشت وی انجام شده ولی هنوز این اتفاق رخ نداده است.

مدیر روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: بیمارستان پاستور نو جز بخش خصوصی است و ورود معاونت درمان به این ماجرا دخالت محسوب می‌شود، اما از جهت اهمیت موضوع و برای احقاق حق پرستاران پیگیری‌ها ادامه خواهد داشت.

پادرمیانی علوم‌پزشکی برای سرپرستار مشهدی

امیر رضاصالح مقدم، مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز اظهارداشت:بیمارستان پاستورنو یک بیمارستان خصوصی است و ارتباط تشکیلاتی با دانشگاه علوم پزشکی ندارد. 

وی افزود: منصوره رنجبر از بیمارستان پاستورنو اخراج نشده است بلکه از سمت مدیریتی و سوپروایزری به یک پرستار بالینی تبدیل شده؛ احساس من این است که دلیل پایین آمدن رتبه کاری، مطالبه خانم منصوره رنجبر برای حق و حقوق همکار پرستار خود بوده است.

سازمان اداری و استخدامی دخالتی در فرایند تمدید قرارداد پرستاران کرونا ندارد/ امتیازات ویژه برای پرستاران کرونا در آزمون استخدامیاعلام نحوه جدید محاسبه پرداختی "پرستاران" در قانون تعرفه‌گذاری/ پیش‌بینی بودجه 5000 میلیارد تومانی برای امسالقانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری از امسال عملیاتی می‌شود/ پیگیری تبدیل وضعیت پرستاران

صالح مقدم تصریح کرد: با مدیر بیمارستان و پرستاری بیمارستان پاستورنو صحبت کردم تا خانم منصوره رنجبر تا دو روز آینده به مرتبه شغلی خود باز گردند.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مدیریت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی یک تشکیلات قانونی است و یکی از وظایف ذاتی و مدیریتی ما رصد موضوعات این چنینی است و سازمان پرستاری کشور هم در حال پیگیری است تا به شکلی صنفی و حرفه‌ای این موضوع حل شود.

انتهای پیام/282/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مشهد پرستار بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، دکتر امیر حسابی شامگاه شنبه در این راستا افزود: ظهر شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه، طی یک عمل جراحی تومور ۱۴ سانتی‌متری از کلیه کودک ۲٫۵ ساله در بیمارستان کودکان بندرعباس خارج شد.

حسابی اظهار کرد: این عمل از بزرگ‌ترین عمل های جراحی کودکان است که پیش از این هم در بیمارستان کودکان بندرعباس انجام شده و تمامی موارد موفقیت‌آمیز بوده است.

فوق تخصص جراحی اطفال بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس نیز که انجام این عمل جراحی را برعهده داشت، گفت: دختر بچه ۲/۵ ساله، ۲ هفته پیش متوجه برآمدگی در شکم شده بود که بررسی‌ها نشان داد، توموری حدود ۱۴ سانتی‌متری در کلیه چپ این کودک وجود دارد.

دکتر سعیده مجیدی افزود: این تومور از نوع بدخیم بود که باید به طور کامل برداشته می‌شد، خوشبختانه عمل جراحی بیمار به‌خوبی انجام شده و حال عمومی کودک مساعد است.

بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس بهمن ماه پارسال با ظرفیت ۱۱۲ تختخواب با حضور رییس جمهور به بهره‌برداری رسید.

عملیات اجرایی بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس در سال ۱۴۰۰ و با همکاری پالایشگاه نفت‌ بندرعباس با هدف ایفای مسئولیت‌های اجتماعی آغاز و در سال ۱۴۰۲ به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تحویل داده شد.

با تاکید ریاست جمهور در زمینه توسعه درمان و آموزش پزشکی، این بیمارستان طی ۲ سال تکمیل شد.

عملیات اجرایی و تجهیز این طرح با هزینه‌ای افزون بر پنج هزار میلیارد ریال به اتمام رسید و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای تامین تجهیزات پزشکی و اداری حدود ۲ هزار میلیارد ریال هزینه کرد.

این بیمارستان دارای امکاناتی در تراز استانداردهای جهانی ازجمله بخش‌های اتاق عمل، مراقبت‌های ویژه نوزادان وکودکان، بخش‌های بستری داخلی، جراحی اتاق عمل، عفونی، ریه، خون، سرطان، نورولوژی، قلب، تصویربرداری، رادیولوژی، سونوگرافی، سی تی اسکن، آزمایشگاه و اورژانس است.

دیگر خبرها

  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • دانشجویان مشهدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی تجمع کردند
  • تجمع دانشگاهیان مشهدی در محکومیت جنایات آمریکا
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)