Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر پیشین ورزش و جوانان گفت: تمایلی برای ریاست کمیته ملی المپیک ندارم و به دنبال آن نبودم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، ثبت‌نام برای انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی از فردا چهارشنبه پنجم مرداد ماه آغاز می‌شود که از محمد عباسی وزیر پیشین ورزش و جوانان به عنوان یکی از گزینه‌های ریاست این کمیته نام برده می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به این سوال که آیا به او برای حضور در این انتخابات توصیه و صحبتی شده است؟ اظهار داشت: تمایلی برای این کار ندارم و به دنبالش نیستم. ما نظام وزارت ورزش را در طول دولت‌های یازدهم و دوازدهم با حضور بخشی از اندیشمندان نهاد‌های مختلف انجام داده بودیم. به هر حال به دنبال کارهای اینگونه در کمیته ملی المپیک نیستم، چون بالاخره وزیر ورزش بودم. در واقع نه خودم به دنبال این موضوع هستم ، نه بحثی در این خصوص صورت گرفته و به نظر می‌رسد این شایعه‌ای ضعیف است.

وی درباره مقایسه دوره کنونی ورزش با دوره حضور خودش در وزارت ورزش گفت: این را باید رسانه‌ها مقایسه کنند. به هر حال در آن دوره شاخصه های اصلی در اوج تاریخ ایران بود. در واقع شرایط ورزش ایران در المپیک، پارالمپیک، مسابقات مختلف و بسترهای مورد نیاز ورزش و قهرمانی در آن زمان در اوج قرار داشت و استثنایی بود. به نظرم هیچ دوره‌ای حتی دوره کنونی قابل قیاس با آن دوره نیست. به هر حال دعا کنید که این دوره نیز دوره خوبی باشد.

عباسی درباره تنش‌های موجود در انتخابات کمیته ملی المپیک و شرایط فدراسیون‌ها و حواشی موجود عنوان کرد: یکی از قوت‌های نظام مدیریت در حکمرانی، مدیریت کردن حواشی است. این موضوع در ورزش زیاد است ، به دلیل اینکه رسانه‌های زیادی در این حوزه وجود دارد و به آن پرداخته می‌شود و همچنین خاستگاه نسل جوان است. یکی از مزایایی که در دوره حضور ما وجود داشت، کم بودن حاشیه‌ها بود. مهمترین فن مدیریت در آنجا اداره کردن همین حواشی است. یکی از چیزهایی که در وزارت ورزش باید به آن توجه شود ، درباره جریانات انتخابات فدراسیون‌ها و مخصوصاً کمیته ملی المپیک است. من مشاهده می‌کنم که در دوره کنونی تنش اضافه می‌شود و توصیه می‌کنم دوستان برای یک کار ماندگار ملی که منافع ملی و کشور و نظام و مردم حفظ کند، با هم تعامل بیشتری داشته باشند.

اعتراض دانشگاه آزاد درخصوص انتخاب نماینده باشگاه‌ها برای انتخابات کمیته ملی المپیک + عکسصالحی امیری: بنایی برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک ندارم/ هیئت اجرایی صلاحیت تصمیم‌گیری دارد نه قنبرزاده

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک انتخابات کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ شهریار عباسی در نشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت اظهار کرد: هیأتی که هم اکنون به دستور وزیر کشور به استان ایلام سفر کرده اند؛ به منظور بررسی مشکلات کلان که گره گشایی آن از مرکز صورت می‌گیرد، حضور دارند.
وی افزود: مشکلاتی که در سطح استان قابل حل است، نباید در این نشست مطرح شود.
عباسی از نمایندگان تجار و بازرگانان و بخش خصوصی خواست، مشکلاتی که نیازمند پیگیری از طریق وزارت‌های بالا دستی است را در این فرصت، مطرح کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تشریح کرد: اشخاص برگزیده‌ای از طرف وزیر محترم کشور در استان صرفا برای بررسی و شناسایی مشکلات کلان در حوزه اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار، صنعت، آب، پسماند، انرژی و سایر موارد مهم استان حضور دارند.
عباسی تاکید کرد: ما می‌توانیم از این فرصت برای رفع مشکلات کلان استان که در توان مقامات ارشد کشوری است بهره ببریم.
وی ابراز امیدواری کرد که با بررسی دقیق مسائل کلان و دستور وزیر برای رفع آن شاهد قدم‌های بزرگی برای توسعه و تعالی استان باشیم.

دیگر خبرها

  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی