Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی فتحی در تشریح این خبر، افزود: حدود ۲۶۰ خودروی لوکس، از نوع بنز تا لندکروز در این انبار وجود دارد که از این شمار، ۲۰۰ خودرو متعلق به یک فرد است.

وی با بیان اینکه اموال این فرد به علت تخلف توقیف شده و در مراحل بازگشت به صاحبان اصلی است، اظهار کرد: حجم موتور این خودروها کمتر از ۲۵۰۰ سی سی است و قابلیت پلاک گذاری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اموال تملیکی هرمزگان با اشاره به اینکه ۶۰ ماشین باقی مانده در انبار اموال تملیکی نیز که از نوع اسقاطی هستند، در اختیار شرکت‌های دانش بنیان و کارگاه‌های اتومکانیک قرار می‌گیرد، عنوان کرد: این خودروها از دو سال پیش تاکنون در انبار اموال تملیکی نگهداری می‌شود.

۷۰ خودروی فرسوده ای که تصاویرشان منتشر شده به صورت مستهلک به کشور قاچاق شده اند

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: تصاویر منتشر شده از خودروهای فرسوده در انبار اموال تملیکی بندرعباس مربوط به ۷۰ اتوموبیلی است که به صورت مستهلک به کشور قاچاق شده اند و همچنین با توجه به حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی بر اساس مقررات امکان تردد و شماره گذاری ندارند.

مجتبی قهرمانی با اشاره به اینکه خودروهای مذکور به وسیله قایق توسط قاچاقچیان از طریق دریا به کشور وارد شده اند، تصریح کرد: فرسودگی این خودروها ناشی از دسته دوم بودن و مستهلک شدن آنها در کشورهای مبدأ می باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از مجموع ۲۸۰ خودروی خارجی موجود در انبار اموال تملیکی بندرعباس ۲۱۰ خودرو کاملاً سالم و نو هستند که از یک شرکت به اتهام قاچاق توقیف شده اند و با توجه به رأی مرجع قضایی ضمن تعیین تکلیف در حال تحویل به خریداران می باشند.

قهرمانی در ادامه افزود: اما ۷۰ خودروی دیگر که تصاویر آنها طی روزهای اخیر منتشر شده، خودروهای خارجی فرسوده ای هستند که به همین شکل و برای استفاده از لوازم یدکی آنها به کشور قاچاق شده اند و به علت غیر قابل استفاده بودن با توجه به فرسودگی زیاد و حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی قابلیت مزایده و فروش ندارند.

رئیس کل دادگستری تأکید کرد: در ماه‌های اخیر صدها دستگاه خودرو سواری و ماشین آلات راهسازی و میلیاردها تومان انواع کالا در سازمان اموال تملیکی استان هرمزگان تعیین تکلیف شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خودروهای لوکس خودروهای لوکس وارداتی انبار اموال تملیکی شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۶۲۳ میلیارد ریال انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق در بازرسی مأموران این پلیس از یک انبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهدی سبحانی فر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی لوازم یدکی خودرو قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف ۱۱۰ انواع لوازم یدکی خودروهای سنگین و گاردان قاچاق شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۶۲۳ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی، پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 748552

دیگر خبرها

  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق