Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@17:15:52 GMT

واکنش ژاوی به شایعه بازگشت مسی به بارسلونا

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۴۸۰۶

واکنش ژاوی به شایعه بازگشت مسی به بارسلونا

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا نسبت به شایعه احتمال بازگشت برنده هفت توپ طلا به جمع کاتالان‌ها واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس در واکنش به شایعات مطرح شده درباره اینکه باشگاه بارسلونا قصد دارد تابستان 2023 لیونل مسی را به بارسلونا بازگرداند، گفت: در حال حاضر صحبت در مورد بازگشت لیونل مسی به بارسلونا منطقی نیست، چون او با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد، بنابراین جذب او در این وضعیت غیرممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آینده خواهیم دید که چه می‌شود. لاپورتا پیش از این گفته بود که امیدوار است داستان مسی و بارسا هنوز تمام نشده باشد.

این فوق‌ستاره آرژانتینی تابستان گذشته به دلیل ناتوانی باشگاه بارسلونا برای تمدید قراردادش و به خاطر قوانین وضع شده از سوی لالیگا بابت سقف دستمزدها، پس از 21 سال از جمع آبی‌واناری‌ها جدا شد و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست. برنده هفت توپ طلا که یک فصل دیگر با پاریسی‌ها قرارداد دارد، فصل اخیر در 34 بازی برای PSG به میدان رفت و آمار 11 گل‌زده و 15 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

پروژه بازگشت مسی به بارسلونا عملی می‌شود؟

سرمربی 42 ساله بارسلونا همچنین در خصوص ژول کونده که گفته می‌شود در آستانه رد پیشنهاد چلسی و پیوستن به آبی‌واناری‌ها است، اظهار داشت: ما در حال کار بر روی بهبود ترکیب تیم هستیم و هیئت مدیره باشگاه در حال کار روی این مورد است. چیز بیشتری نمی‌توانم در این خصوص بگویم. اگر چیزی برای اعلام کردن داشته باشیم، این کار را انجام خواهیم داد.

ژول کونده فرانسوی که دو سال دیگر با سویا قرارداد دارد، در سه فصل گذشته در 130 بازی برای این تیم به میدان رفته و 9 گل‌زده هم به نامش به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سویا ژاوی لیونل مسی پاری سن ژرمن بارسلونا سویا ژاوی لیونل مسی پاری سن ژرمن بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست

سرجی روبرتو از تصمیم ژاوی برای ماندن در بارسلونا حمایت کرد.

طرفداری | بارسلونا در نخستین بازی پس از اعلام ماندگار شدن ژاوی در این تیم، موفق شد والنسیا را با نتیجه 4-2 شکست دهد. سرجی روبرتو، کاپیتان بارسلونا پس از این دیدار مقابل خبرنگاران حاضر شد و گفت:

با توجه به فرم اخیر ما، این پیروزی بسیار مهمی است. تیم می داند که باید در بازی های باقی مانده پیروز شویم و فصل را در جایگاه دوم به پایان برسانیم. امسال گل های زیادی از روی ضربات شروع مجدد و ایستگاهی به ثمر رساندیم. سرجیو آلگره مسئول این استراتژی هاست و بازیکنان خوبی در این زمینه داریم. بازی مقابل ژیرونا در هفته آینده، همانند یک فینال است. لواندوفسکی بازیکن بسیار مهمی برای ماست و امیدواریم تا پایان فصل به هت تریک در بازی ها ادامه دهد.

ژاوی؟

از زمانی که اعلام شد ژاوی در تیم می ماند، رختکن بسیار متحد بوده و عملکرد بسیار خوبی داریم. ما همگی خواهان ادامه کار او بودیم. باعث تاسف است که در فصل جاری هیچ جامی کسب نکردیم. هر چند با ماندن ژاوی برای فصل آینده و تیمی که داریم، می توانیم برای کسب همه چیز رقابت کنیم. بازیکنان و من تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم. می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس