Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین درویشی گفت: تیمی که به مناطق سیل زده اعزام شد، متشکل از ۱۵۰ نفر امدادگر بود.

در این حادثه ۲۲ نفر از هموطنان که جهت تفریح به این منطقه رفته بودند جان خود را از دست دادند.

او گفت: از اعزام تیم‌های امدادی-عملیاتی هلال احمر فارس در لحضات اولیه حادثه خبر داد و گفت: به محض اطلاع از وقوع این حادثه فورا ارزیابی حادثه توسط خانه‌های هلال در منطقه صورت و تیم‌های امدادی هلال احمر استهبان به رودبال اعزام شدند که با توجه به گستردگی حادثه، تیم‌های تخصصی جستجو و نجات شهرستان‌های نیریز، داراب، فسا و جهرم نیز فراخوانده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس همچنین به حضور ۲ تیم تخصصی جستجو و نجات سگ‌های تجسس اشاره کرد و گفت: نجات جان انسان‌ها اولویت اصلی این جمعیت است از همین رو فورا تیم‌های سگ‌های تجسس نیز به منطقه اعزام و بامداد روز یکم مرداد ماه تیم امداد هوایی هلال احمر فارس توسط بالگرد این جمیعت به استهبان اعزام و عملیات‌های تخصصی خود را اجرا کردند.

او گفت: کارکنان و اعضا جمعیت هلال احمر فارس با تلاش مثال زدنی و در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی و مخاطرات احتمالی موفق شدند پیکر مفقودین حادثه را جستجو و به مقامات مربوطه تحویل دهند.

مهدی ولی پور رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور که جهت ارزیابی روند امدادرسانی به مناطق سیل زده رودبال سفر کرده بود از تلاش امدادگران هلال احمر فارس تقدیر کرد و گفت: امدادرسانی تیم‌های عملیاتی هلال احمر فارس در این حادثه کم نظیر بوده که قابل تقدیر است.

اعزام ۲۴ دستگاه خودرو کمک دار و توزیع اقلام زیستی توسط هلال احمر فارس

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس گفت: با توجه به وقوع نوع حادثه و لزوم ناوگان خودرویی مناسبی را می‌طلبید، ۲۴ دستگاه خودرو کمک دار این جمعیت به محل حادثه اعزام تا روند امدادرسانی تیم‌های امدادی را سرعت بخشد.

مهدی خوبیار همچنین از توزیع بسته‌های غذایی یک ماهه و ۷۲ ساعته، چادر، موکت، کنسروجات، کلمن، پتو و گالن آب در مناطق سیل زده خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر سیل هلال احمر فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۴۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۴ و بیست و سه دقیقه امروز گزارشی مبنی بر سقوط به دره خودرو دنا در کیلومتر ۴۰ آزاد راه قزوین رشت لاین شمالی به مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

صبوری غیاثوند افزود: بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات کوهین جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین همراه با خودرو نجات و پایگاه شیرین سو به موقعیت حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه ۲ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت که پس از ارزیابی و رها سازی، حادثه دیدگان به با کمک اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله