Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالله جلال‌زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان ۱۵ کیلومتر راه روستایی استان با صرف هزینه ۱۶۲ میلیارد ریال احداث و همچنین ۴۲ کیلومتر راه روستایی با صرف هزینه ۲۲۰ میلیارد ریال برای بهره‌مندی مردم آسفالت و روکش شده است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد راه دسترسی مناسب به روستاها موجب توسعه بیش از پیش می‌شود، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور ۴۵ کیلومتر راه روستایی و فرعی در استان آسفالت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: با اجرای عملیات ساخت و بهسازی راه‌های روستایی مذکور، درصد برخورداری از نعمت راه آسفالته به ۹۷.۴ درصد از نظر تعداد روستا افزایش می‌یابد.

جلال‌زاده اظهار داشت: راه‌های روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌ها اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را تشکیل می‌دهد که شامل حفظ و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه‌سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی راه‌های ساخته شده دارای استاندارد خاص خود بوده که با استاندارد راه‌های فرعی و اصلی و یا بزرگراه متفاوت است.

خراسان جنوبی دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی است که در حال حاضر پنج هزار و ۹۳۱ کیلومتر آن آسفالت شده است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی توسعه روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی توسعه روستایی کیلومتر راه روستایی راه های روستایی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان

این روز‌ها امور عشایری شهرستان آبدانان در حال اصلاح و بهسازی راه عشایری بانگنبد آبدانان است.

نوروزی مدیر امور عشایری شهرستان آبدانان گفت: بیشتر راه‌های عشایری این شهرستان به دلیل بارش‌های اوایل فروردین قطع شده و تردد مردم عشایر با شهر غیر ممکن شده، با اقدامات جهادی اداره کل امور عشایری ادوات دولتی و اجاره‌ای به کار گیری شده و بیشتر راه‌های عشایری، در حال بازگشایی است.

راه‌های عشایری استان ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر است که بالغ بر ۴۱۰ کیلومتر آن مربوط به راه‌های سخت گذر عشایر آبدانان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد