Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@10:26:16 GMT

گذری بر متاورس با دیدگاه علم داده

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۵۰۸۸

گذری بر متاورس با دیدگاه علم داده

انجمن علمی دانشجویی آمار دانشگاه اراک، شماره سوم از فصلنامه «انیگما» را منتشر کرد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، «گذری بر متاورس با دیدگاه علم داده»، «نرم‌افزار جولیا»، «مقایسه‌ی آمار وزارت بهداشت با آمار مرکز ایران پیرامون موارد خودکشی»، «مارکوف» و «سرگرمی به زبان R» عناوین مطالبی است که در این شماره نشریه انیگما دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مطلب سخن سردبیر این نشریه آمده است: «به نام خداوند صاحب قلم، آخرین نسخه‌ی فصل‌نامه انیگما را با تیم تحریریه فعلی دست به قلم شده‌ایم. ما این نشریه را به چشم شریان حیاتی رشته‌ی آمار در دانشگاه اراک نگاه می‌کردیم که توانایی دانشجویان را درحوزه‌ی آمار به جریان بیندازیم، روابط علمی برقرار کنیم و آن چه که برای خودمان جذاب است را در قالب انیگما منتشر کنیم. در این شماره، فرصت آخری است که با شما خوانندگان این نشریه سخن بگوییم. باید اعتراف کنیم که هرگز فکر نمی‌کردیم دو شماره‌ی قبلی این فصل نامه تا این حد مورد استقبال شما عزیزان قرار گیرد. خالصانه از شما سپاس‌گزاریم که ما را دنبال کردید. امیدواریم که راه ما ادامه داشته باشد چرا که در ورطه‌ای که علم آمار را هنوز به عنوان سرشماری می‌شناسند، سعی بر پیشتازی و معرفی آن داشته‌ایم.»

آتوسا رستمی و کوثر سلیمی، مدیرمسئولی و سردبیری فصلنامه انیگما را بر عهده داشتند و علاقه‌مندان برای دریافت نسخه الکترونیکی این نشریه می‌توانند به کانال @araku_statistics مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نشریات دانشجویی انیگما ی آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشاگرد مدال افتخار ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر والی، برادر حاج عبدالله والی در نشست جشنواره والی گفت: امروز بشاگرد بیش از ۸۶ پزشک دارد و بیشتر مسئولان آن از مردم بومی منطقه هستند.

او گفت: دیدگاه حاج عبدالله این بود که آینده بشاگرد باید به دست مردمان آن ساخته شود و این دیدگاه از  دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) سر چشمه گرفته شده بود.

برادر حاج عبدالله گفت: بیشترین طلاب استان  بشاگردی هستند و در کل استان به خدمت رسانی مشغول هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

   

 

دیگر خبرها

  • جای خالی آقای حرف حساب
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • السنوار شطرنج باز قهاری است/ هر بار ما را غافلگیر می‌کند
  • پولیتیکو : مرد شماره دو روسیه از ولادیمیر پوتین هم ترسناک تر است/ نیکلای پاتروشف استفاده از سلاح هسته ای را تبلیغ می کند
  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران