Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران،احتمالا به خاطر دارید که سجاد غریبی مشهور به هالک ایرانی سال گذشته را با رجز خوانی برای مارتین فورد آغاز کرد. رجزخوانی هایی که منجر به مشهور شدن او در فضای مجازی و رسانه های داخلی و خارجی شد. اما در پایان سال با مارتین فورد روبرو شد و با یک ضربه غول انگلیسی نقش بر زمین شد. این اتفاق باعث شد تا موجی از انتقاد و حمله به سوی او روانه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از آن اتفاق و حواشی، مبارزه هالک ایرانی و مارتین فورد لغو شد و دیگر خبری از رجز خوانی نبود. اما این پایان ماجرا نبود و این بار جومانوف آلمات باخیتوویچ، اینفلوئنسری از قزاقستان وارد میدان رجزخوانی شد تا او نیز برای خودش شهرتی به هم بزند. او که خودش را گوریل قزاقستان نامیده، در ویدئویی خطاب به غریبی می‌گوید: «هالک واقعی من هستم، تو و مارتین بزدل هستید – بیا با هم مبارزه کنیم»!


حالا پس از هفته‌ها رجزخوانی سجاد غریبی هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی با یکدیگر دیدار کرده اند. دیداری که باز هم سجاد غریبی در آن غافلگیر می‌شود و گوریل قزاقستان با سیلی صورت اش را می‌نوازد.


فیلم منتشر شده از این دیدار و سیلی خوردن سجاد غریبی، هالک ایرانی میان کاربران دست به دست می شود و این بار هم منجر به بروز واکنش ها و انتقاداتی برای این چهره جنجالی فضای مجازی شده است.

اما با وجود انتقادها و واکنش ها، سجاد غریبی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرده که ۹ مرداد ماه در دوبی به مصاف این حریف قزاقستانی خواهد رفت.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: حریف قزاقستانی هالک ایرانی سجاد غریبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز‌های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می‌شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.   بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.   این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره‌های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان است، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که در سال‌های گذشته نشان‌های متعددی از بازی‌های المپیک، رقابت‌های قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • عکس| جدیدترین عکس سجاد افشاریان در پشت صحنه تئاتر
  • عکسی از ترافیک نیمه شب جاده شمالی خبرساز شد
  • مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی: اقدام‌های فرهنگی باید امیدآفرین باشد
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • ژاکت مدیر بایرن خبرساز شد: بیش از ۳۰ سال قدمت!
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • ببینید | سکانس جنجالی سرو مشروبات الکی در سریال خبرساز تلویزیون!
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان