Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@10:24:05 GMT

آشنایی با دستگاه برش لیزر

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۵۱۷۷

آشنایی با دستگاه برش لیزر

این دستگاه از اشعه لیزر برای برش اجسام فلزی و غیرفلزی استفاده می‌کند و کاربردهای فراوانی در صنایع ساختمان‌سازی، خودروسازی، هوافضا، صنایع پزشکی، صنایع نظامی و دیگر صنایع دارد. هد، تیوب، آینه، چیلر، استپ‌موتور و میله‌های آهنی اجزای این دستگاه هستند. کاربرد این دستگاه برش‌های دقیق با دقت بسیار بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیزرهایی که برای برش استفاده می‌شوند، متفاوت هستند؛ لیزر فایبر برای برش فلزات و لیزر CO2 برای برش غیرفلزات مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر علاقه‌مند به آشنایی بیش‌تر با این دستگاه هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

شناخت انواع دستگاه برش لیزر

دستگاه‌های برش لیزر را براساس نوع کاربرد آن به 2 نوع دستگاه برش لیزر فلزات و غیرفلزات تقسیم می‌کنند؛ هم‌چنین براساس نوع لیزر نیز تقسیم‌بندی می‌کنند. لیزر گازی، لیزر جامد، لیزر شیمیایی و لیزر رادیواکتیو، چهار نوع لیزری است که در ساخت این نوع دستگاه مورداستفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه سی‌ان‌سی و کاربرد آن

دستگاه سی ان سی یک دستگاه برش است که به یک بخش کنترل‌گر کامپیوتری مجهز است که باعث می‌شود دخالت‌های انسان در برش به حداقل برسد. تفاوت این دستگاه با دستگاه برش لیزر در دقت و ظرافت انجام کار است؛ به همین دلیل در صنایعی که دقت به جزئیات اهمیت زیادی دارد، از این دستگاه استفاده می‌شود. دستگاه سی‌ان‌سی با توجه به نوع سطح، عملکرد و اندازه، به انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود.

قیمت دستگاه برش لیزر

عوامل زیادی در تعیین قیمت دستگاه برش لیزر مؤثر هستند. نوع و توان لیزر دستگاه، اندازه سطح کار دستگاه، کیفیت قطعات به‌کار رفته و برخی آپشن‌ها مانند میز متحرک، نوع مادربرد، گارانتی و... تعیین‌کننده قیمت دستگاه هستند. هم‌چنین برخی عوامل دیگر مانند تغییرات نرخ ارز در قیمت نهایی محصول تأثیرگذار هستند.

خرید دستگاه برش لیزر

نوع استفاده و قیمت از جمله عواملی هستند که تعیین‌کننده نوع دستگاه هنگام خرید هستند. با توجه به این‌که این دستگاه در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شود، لذا باید هنگام خرید براساس نیاز و کاربرد دستگاه اقدام به خرید کنید. ویژگی‌ها و جنس مواد به‌کاررفته و سایر قابلیت‌های اضافی دستگاه در قیمت نهایی محصول نقش دارند. شرکت سیمای شهر یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه فروش دستگاه‌های برش با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب فعالیت دارد.

کاربردهای دستگاه برش

با توجه به نیاز گسترده تمام صنایع به دستگاه برش، این دستگاه در اکثر صنایع مورداستفاده قرار می‌گیرد. درواقع، نیاز صنایع برای ساخت قطعات و ضرورت دقت در انجام این کار، دستگاه برش را به یکی از ملزومات این صنایع تبدیل کرده است. برخی از صنایع که به این دستگاه نیاز دارند عبارتنداز:

· کشتی‌سازی

· خودروسازی

· صنعت ساختمان

· صنایع هوایی و هوافضا

· صنایع طلاسازی

· صنایع پزشکی

· صنایع نظامی

درباره سیمای شهر

شرکت سیمای‌شهر کار خود را در سال 1381 به‌عنوان اولین مرکز چاپ دیجیتال 6 رنگ در شهر اصفهان آغاز و از سال 1385 شروع به فروش دستگاه‌های چاپ بنر، لیزر و سی‌ان‌سی کرد. اکنون با گذشت حدود 2 دهه از فعالیت این شرکت، علاوه‌بر اصفهان، موفق به تأسیس 3 شعبه در تهران، تبریز و مشهد شده است. انواع دستگاه‌های چاپ بنر و فلکس، انواع دستگاه‌های اکوسالونت، دستگاه برش لیزر و دستگاه‌های فایبر، انواع دستگاه سی‌ان‌سی چوب و سنگ، انواع جوهر و ملزومات و قطعات یدکی دستگاه، از جمله محصولاتی هستند که توسط این شرکت به فروش می‌رسند. ارائه خدمات پس از فروش یکی از مزایای این شرکت نسبت به سایر افرادی است که در این حوزه فعالیت می‌کنند.

کد خبر 1655088

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دستگاه برش لیزر دستگاه سی ان سی انواع دستگاه برای برش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | آشنایی با فواید خرما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

خرما با کنترل سطح کلسترول خون و چربی پایینی که دارد، در رژیم‌های لاغری جای می‌گیرد. همچنین وجود خواص خرما برای لاغری اسید‌های چرب غیراشباع، التهابات مرتبط با چاقی را کاهش داده و وزن را کنترل می‌کند. هر ۱۰۰ گرم خرما حاوی ۷ گرم فیبر است که فیبر هم به کاهش وزن کمک می‌کند.

دیگر خبرها

  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • فروش میلیون دلاری شاهکار ناتمام
  • آشنایی با تانک چلنجر ۲
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • ببینید | آشنایی با خواص شیربرنج
  • ببینید | آشنایی با فواید خرما
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • کاوشگر سایکی ناسا با لیزر داده فرستاد!
  • ببینید | آشنایی با خواص گل سرخ