Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ساحلی با پیروزی تیم‌های پارس جنوبی بوشهر، مقاومت گلساپوش یزد، سپاهان سمنان و چادرملو اردکان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ساحلی _دوشنبه سوم مردادماه_ با چهار دیدار به صورت هم‌زمان ساعت ۲۰:۳۰ برگزار شد که منطقه آزاد چابهار استراحت داشت.

تیم فوتبال ساحلی پارس‌جنوبی بوشهر مقابل صدرشیمی یزد قرار گرفت که با نتیجه ۵ بر ۲ این تیم را از پیش رو برداشت و با ۱۲ امتیاز در رده سوم جدول جای گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدرشیمی هم با ۱۰ امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت.

تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد به مصاف شاهین خزر رودسر رفت که این دیدار با نتیجه ۵ بر ۲ به نفع یزدی‌ها تمام شد. گلساپوش با این پیروزی ۲۴ امتیازی شد تا به صدر نشینی خود ادامه دهد، شاهین خزررودسر هم با ۶ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت.

تیم فوتبال ساحلی سپاهان سمنان میزبان صنعت فرش حداد بود که در تایم قانونی بازی دو تیم تساوی ۳ بر ۳ را به دست آوردند، اما در ضربات پنالتی این سپاهان سمنان بود که با نتیجه ۴ بر ۳ صنعت فرش را از پیش رو برداشت و با ۴ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت. صنعت فرش حداد هم با سه امتیاز قعرنشین شد.

تیم فوتبال ساحلی چادرملو اردکان رودرروی دریانوردان بوشهر قرار گرفت که با نتیجه ۳ بر ۲ حریف خود را از پیش رو برداشت و با ۱۲ امتیاز در رده دوم جدول جای گرفت، دریانوردان بوشهر هم با هفت امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت.

کد خبر 591002

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال ساحلی لیگ برتر فوتبال ساحلی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد کمیته فوتبال ساحلی بازیکن فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر صدر شیمی یزد مقاومت گلساپوش یزد شاهین خزر رودسر منطقه آزاد چابهار تیم فوتبال ساحلی منطقه آزاد چابهار سپاهان سمنان صنعت فرش حداد اصفهان صنعت فرش حداد چادرملو اردکان دریانوردان بوشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم فوتبال ساحلی امتیاز در رده قرار گرفت صنعت فرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد

اینترمیامی با گلزنی لیونل مسی راهی صدر جدول رقابت‌های MLS شد.

به گزارش ایسنا، در هفته یازدهم لیگ فوتبال آمریکا یک بازی برگزار شد و در آن اینترمیامی توانست با درخشش لیونل مسی بردی قاطعانه را به دست آورد. اینترمیامی که مهمان نیوانگلند بود با نتیجه چهار بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. مسی بهترین بازیکن و ستاره این بازی بود که توانست دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم به لوئیس سوآرس بدهد.

مسی تعداد گل‌هایش با پیراهن اینترمیامی را به عدد ۲۱ رساند. بهترین گلزن تاریخ اینترمیامی گونسالو ایگواین است که تنها ۲۹ گل به ثمر رسانده است و مسی به‌راحتی می‌تواند رکورد هموطنش را بشکند.

اینترمیامی با بردی که در این بازی به دست آورد با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید