Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم صیامی، رئیس فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گفت: رکوردهای پایین ورزشکاران، هزینه بالای بلیت اعزام به کلمبیا و مشکلات دریافت روادید ترانزیتی باعث شده که اعزام ورزشکاران به مسابقات قهرمانی جوانان جهان در کلمبیا لغو شود و قرار است برای اینکه جوانان انگیزه شان از بین نرود، آنها را به مسابقات بین المللی دیگری اعزام کنیم و جوایزی برای آنها در نظر می گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیامی گفت: ما برای اعزام ورزشکاران به کلمبیا باید روادید ترانزیتی بگیریم  و دریافت این روادید زمان بر است و شاید به ما این روادید را ندهند  و به همین علت تصمیم گرفتیم که ورزشکاران را به مسابقات جوانان جهان نفرستیم. اگر مسافت نزدیک بود دو و میدانی کاران را به این مسابقات می فرستادیم اما با توجه به فاصله زیاد مسابقات نمی توانیم ریسک کنیم و شاید ورزشکاران در همان مرحله مقدماتی حذف شوند. اگر این همه هزینه کنیم و جوانان ما نتیجه نگیرند در آن صورت برای ما بد تمام می شود.

صیامی درباره وضعیت اردوی تیم ملی دو و میدانی برای اعزام به مسابقات کشورهای اسلامی گفت: برخی از ورزشکاران در ورزشگاه آفتاب انقلاب تمرین می کنند. احسان حدادی هم  تمرینات خود را در مجموعه ورزشی انقلاب انجام می دهد و مهدی پیرجهان، میلاد ناصح جهانی و فرزانه فصیحی هم در ترکیه تمرین می کنند.

بیشتر بخوانید

شکستن ۲ رکورد ملی توسط مصدقی

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی مسابقات قهرمانی جوانان جهان هاشم صیامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!

به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل بود که خبری در خصوص قهرمانی یک ورزشکار در رشته فیتنس چلنج با وزن 118 کیلوگرم منتشر شد! البته این ورزشکار در زمان مسابقه 118 کیلو نبود و با حدود 6 ماه تمرین و کاهش وزن 35 کیلوگرمی توانسته بود آمادگی حضور در مسابقات داخلی و بین المللی را کسب کند.

سید مجید قریشی که سال گذشته در مسابقات جهانی قرقیزستان با 40 سال سن یک طلا و دو برنز در بخش های مختلف رشته فیتنس چلنج کسب کرد، دو مسابقه دیگر را هم در سال 1402 تجربه کرد. این ورزشکار که حالا با 73 کیلوگرم وزن و 45 کیلو کاهش وزن نسبت به آغاز ورزش خود، برای مسابقات بین المللی رومانی می شود، یک نقره در جام جهانی اسپانیا و دو برنز در مسابقات بین المللی ترکیه کسب کرد.

قریشی با اشاره به اتفاقاتی که سال گذشته برایش رخ داد، گفت: "سال فوق العاده ای را پشت سر گذاشتم و چندین مدال در مسابقات بین المللی و جهانی کسب کردم. من تازه انگیزه گرفته ام و در 41 سالگی می خواهم به خیلی از افراد به ویژه آنهایی که اضافه وزن دارند، ثابت کنم که هیچ وقت برای شروع کردن ورزش حتی در سطح قهرمانی دیر نیست."

وی که حالا به عرصه داوری هم ورود کرده، اضافه کرد: "در کنار ورزش توانستم دوره های داوری را هم پشت سر گذاشته و بعد از قبولی در تست های مدنظر دفترچه داوری بین المللی را هم بگیرم. دو هفته دیگر به رومانی می روم و آنجا هم به عنوان داور حاضر خواهم بود. حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2024 در مغولستان و قهرمانی جهان به میزبانی ایران هم از دیگر برنامه هایم برای سال جاری است."

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان