Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@19:53:33 GMT

قاتل تبعه ۳۰ ساله افغان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۵۵۶۶

قاتل تبعه ۳۰ ساله افغان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: درپی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در روستایی از توابع شهرستان پارسیان، بلافاصله اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی و تشخیص هویت به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی ماموران مشخص شد که شخصی از اتباع خارجی با هویت «میم-الف» حدود ۳۰ ساله تبعه افغانستان به قتل رسیده و قاتل پس از ارتکاب قتل متواری گردیده که موضوع ضمن هماهنگی قضایی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پارسیان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت، ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پارسیان با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی گسترده، مخفیگاه و محل اختفا این قاتل فراری را در یکی از شهرستان‌های همجوار استان فارس شناسایی و قاتل را به همراه همدستش که از تبعه افغانستان بود با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جعفری گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پارسیان با به کارگیری روش‌های نوین کشف جرم و تلاش همه جانبه، قاتل را در کمتر از یک هفته پس از وقوع قتل شناسایی و علت اصلی و انگیزه قتل از سوی قاتل نزاع شخصی با مقتول و سرقت موتورسیکلت و عابر بانک بوده که هر دو کشف شدند.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از مواجهه با اطلاعات پلیس به قتل مرتکب شده در روستایی از توابع شهرستان پارسیان اعتراف و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/88050

منبع: فارس

کلیدواژه: قتل هرمزگان دستگیری شهرستان پارسیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: قاتل فراری در شهرستان مهرستان پس از یک ماه زندگی مخفیانه توسط کاراگاهان پلیس دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علیرضا دلیری روز شنبه اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در فروردین ماه امسال مبنی بر قتل جوانی در یکی از محلات شهرستان مهرستان، بلافاصله تیم مجرب از ماموران پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که مقتول توسط سلاح سرد مورد اصابت قرار گرفته و فوت کرده و قاتل یا قاتلان متواری شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پس از اقدامات تخصصی با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس، هویت متهم شناسایی و قاتل پس از یک ماه زندگی مخفیانه در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از محلات شهرستان‌ مهرستان با آلت قتاله به کاربرده شده دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان