Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@16:57:05 GMT

پرسپولیس با یک برزیلی دیگر توافق کرد؟

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۵۶۲۷

طی روزهای گذشته خبر داده بودیم حضور کاسیانو در پرسپولیس منتفی شده حالا یک خبرگزاری مدعی شده با توجه به نیامدن کاسیانو به پرسپولیس، سرخ ها با یک مهاجم برزیلی دیگر به توافق رسیده اند این در حالی است که شیخ دیاباته یکی از گزینه های مدیریت پرسپولیس بود

گفته می شود باشگاه پرسپولیس پس از عدم حضور کاسیانو مهاجم برزیلی تیم ویزلا سراغ هموطن وی رفت تا بتواند نخستین خرید خارجی فصل پیش روی خود را انجام بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین روزهای نقل و انتقالات تابستانی «کاسیانو» مهاجم برزیلی ویزلا پرتغال را برای حضور در این تیم انتخاب کرد تا مدیران باشگاه سراغ او بروند اما خواسته‌های غیر معقول این بازیکن و باشگاه ویزلا سبب شد تا روند انتقال او فرسایشی و منجر به مصدومیت کاسیانو در تمرینات پیش فصل باشگاه پرتغالی شود.

از این رو یحیی گل محمدی پس از بررسی آسیب دیدگی او همراه با پزشکان تیم قید کاسیانو را زد تا مهاجم برزیلی دیگری را معرفی کند. رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز دست به کار شد و توانست خیلی زود با این بازیکن به توافقات نهایی مالی رسیده تا امضای قرارداد تنها مانع حضور او در تهران شود.

در صورتیکه مهاجم برزیلی جدید مورد نظر گل محمدی بتواند در تست‌های پزشکی باشگاه موفق شود قراردادش با این تیم امضا خواهد شد. باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا مقدمات سفر این بازیکن به کشور را خیلی زود فراهم کند تا بتواند قبل از شروع لیگ برتر در تمرینات شرکت کند.

اخبار داغ 

حسن یزدانی رکورددار تاریخ کشتی ایران می شود؟ شرط عجیب باشگاه استقلال برای بازیکنان لیست مازاد ریکاردو ساپینتو انصراف چلسی از خرید ژول کونده به دلیل قد کوتاه او! احتمال دوری 2 تا 3 ماهه پوگبا از میادین در صورت نیاز به عمل جراحی زانو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهاجم برزیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۵۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت

به گزارش خبرنگرا ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، آرمان رمضانی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا چند روزی در تمرینات استقلال و حتی بازی با تراکتور حضور نداشت اما مصدومیت این بازیکن بر طرف شده و او از روز گذشته در تمرینات تیمش حضور پیدا کرده است.

به این ترتیب رمضانی   مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب آهن ندارد.

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر روز دوشنبه اینده به مصاف ذوب آهن می رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • به روز رسانی| اوسمار: تا روز آخر می جنگیم/ اگر به شانس بود همه تیم های برزیلی هر سال باید قهرمان شوند
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی