Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسول انجمن موسیقی استان بوشهر در این آیین با اشاره به اینکه این استان پایگاه موسیقی آوایی در سطح کشور است، گفت: شروه، شوخی پذیر نیست و رسیدن به بافت تحریر آن کار بسیار دشواری است که حیدر احمدی توانسته است با هنر خود اثر فاخری را خلق کند.

حماسه حق پرست افزود:  احمدی معتقد است شروه مصیبت خوانی نیست و تمام تلاش خود را انجام داده است تا شروه را از مصیبت جدا کرده و با دوبیتی های متفاوت روایت دیگری از این آوا را به معرض نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالق اثر "وصل و هجران" نیز گفت: شروه مومنانه‌ترین و با اصالت ترین آواز جنوب است که استان بوشهر در این زمینه حرف‎های زیادی برای گفتن دارد.

حیدر احمدی افزود: این آلبوم نیز با هدف معرفی شروه به نسل جدید است و به بواسطه اینکه این هنر به سمت مراسم‌ ختم و مصیبت کتمایل شده بود، همه تلاش خود را انجام دادم که این هنر و آواز جنوب به نحوه شایسته تری دیده شده و شأن  آن حفظ شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر در این آیین گفت: به عنوان خادم کوچکی از مردم شهر بوشهر همیشه طرفدار موسیقی سنتی شهرم بودم چراکه در این عرصه هنرمندان و استادان بسیار بنامی در این شهر وجود دارند.

خدیجه گرشاسبی با بیان اینکه هنر سالم موسیقی بوشهر باید در سطح بین المللی طنین انداز شود، ادامه داد: یکی از رویکردهای حوزه فرهنگی شورا این است که ماهی یکبار نشست صمیمی را با حضور هنرمندان داشته باشد و پای درد و دل آنها بنشیند.

برچسب‌ها آلبوم موسیقی بوشهر کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر موسیقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آلبوم موسیقی بوشهر کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر آلبوم موسیقی بوشهر کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» به نویسندگی دلارام موسوی و سروین کیانی با کارگردانی دلارام موسوی و تهیه‌کنندگی ژاله احمدی‌کبیر در دور دوم اجراهای خود از ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۸ در تئاتر هامون روی صحنه می‌رود.

همچنین همزمان با پیش‌فروش بلیت این اثر نمایشی در سایت تیوال، جدیدترین پوستر نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» با طراحی مهرداد رضایی منتشر شد.

سیما غلامی، محمدعلی براتی، علی حدادی، نیلوفر جبارزارع، علیرضا ولی‌پور، فرزانه سیری و محمد جهانشاهی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

«نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی»، داستان زندگی ۲ خانواده است که در اثر جنگ جهانی دوم به هم گره می‌خورد.

کد خبر 6093889 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • ۶ روستای دشتستان میزبان جشنواره ملی رضوی + تصویر
  • ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی استان بوشهر برگزار شد
  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • از جوابیه جواد هاشمی به ماجرای رپ خوانی تا حاشیه ای برای «نون.خ»
  • سود تلفیقی وبشهر به ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد