Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالخالق خورنگاه صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: حدود ۴۰۰ هزار لیتر سوخت هوایی به پروازهای حجاج تحویل شده است.

وی تأمین و توزیع سوخت هوایی با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای لازم را از اولویت‌های مهم مرکز سوخت گیری هواپیمایی استان برشمرد و افزود، از ابتدای سال تاکنون سوخت مورد نیاز ۴ هزار و ۶۰۰ پرواز بموقع تحویل شده و با افزایش ۳۰ درصدی پروازها در سال جاری بطور متوسط روزانه ۱۸۰ هزار لیتر سوخت هوایی در سطح استان تأمین و توزیع گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز سوخت گیری فرودگاه‌های فارس تاکید کرد: با توجه به بازگشت حجاج از سرزمین وحی تاکنون حدود ۴۰۰ هزار لیتر سوخت هوایی به تعداد ۱۲ پرواز حجاج اختصاص یافته و این روند تا پایان پروازها ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: با فرارسیدن ماه محرم و افزایش تقاضای مسافرت‌های هوایی به عتبات عالیات، برنامه ریزی برای سوخت رسانی به این پروازها به ویژه به مقصد نجف اشرف انجام ومشکلی در این خصوص وجود ندارد

خورنگاه یادآور شد: در حال حاضر چهار مرکز سوخت گیری هواپیمایی در شهرهای شیراز، لار، لامرد و جهرم فعال و ذخیره سازی مناسب سوخت با توجه به استانداردهای لازم انجام و مشکلی در تأمین سوخت مورد نیاز پروازهای داخلی وخارجی وجود ندارد.

کد خبر 5547635

منبع: مهر

کلیدواژه: فرودگاه سوخت هواپیما پروازهای خارجی بوشهر ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت کرمانشاه سیلاب آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل جهرم استهبان مشهد سنندج مدیریت بحران سوخت هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله

سید مصطفی موسوی در خصوص اقدامات آب منطقه‌ای گلستان در طرح آبرسانی به شهر کلاله گفت: این طرح تا قبل تا ابتدای سال ۱۴۰۰ صرفا ۱۲ میلیارد تومان تخصیص داده شده بود که با اهتمام ویژه دولت محترم سیزدهم و وزارت نیرو برای رفع مشکلات حوزه آب شرب و پیگیری‌های صورت گرفته حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از سال ۱۴۰۰ تاکنون در این طرح اعتبار اختصاص و هزینه شده است.

او ادامه داد: براین اساس با تجهیز و بهره برداری ۶ حلقه چاه، اجرای خطوط جمع آوری آب چاه‌ها و خطوط انتقال، تکمیل مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی طوقه، ایستگاه پمپاژ اضطراری با ظرفیت انتقال ۱۰۰ لیتر بر ثانیه، بالغ بر ۱۵۰ لیتر بر ثانیه آب به شبکه شرب شهری کلاله اضافه شد. 

موسوی افزود: تکمیل ایستگاه پمپاژ جانبی و احداث مخزن کمکی ۲۰۰۰ متر مکعبی کوسه از برنامه‌های این شرکت برای تکمیل اجزای طرح آبرسانی به شهر کلاله در سال‌های آتی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • اتباع و قاچاق سوخت دو مسئله اصلی هرمزگان
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله