Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه حوالی ۷:۲۵ بامداد امروز سه شنبه وقوع یک حادثه رانندگی به پایگاه هلال احمر جندق اعلام شد، ابراز داشت: این حادثه بین یک کامیون و خودرو پژو جی. ال. ایکس کیلومتر ۱۶۸ محور معلمان_دامغان به وقوع پیوسته است.

وی ضمن بیان اینکه دو نفر مصدوم این حادثه توسط اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند، افزود: متأسفانه در این حادثه سه نفر در دم جان باختند که عملیات رهاسازی برای این افراد به انجام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه مرداد ماه سال جاری دو حادثه دیگر منجر به فوت در محورهای استان رخ دادند، ابراز داشت: مجموع این دو حادثه چهار فوتی بر جای گذاشت که یکی از آنها در همین محور دامغان _معلمان (جندق) رخ داده بود.

محمدخانی بابیان اینکه تصادف دو پژو ۴۰۵ کیلومتر ۲۴ محور شاهرود _گرگان باعث فوت سه نفر طی این حادثه شد، تصریح کرد: این حادثه تلخ هشت مصدوم نیز داشت که توجه به رانندگی اصولی و پرهیز از سرعت و اجتناب از راندن با خستگی و خواب آلودگی از این پیامدهای تلخ پیشگیری می‌کند.

وی افزود: واژگونی ون نیز کیلومتر ۶۲ محور آرادان_ سرخه روز گذشته باعث مصدومیت ۱۰ نفر شد که مهمترین حوادث رانندگی مردادماه سال جاری را شامل شدند و امیدواریم با رعایت نکات فوق کمتر شاهد از دست رفتن هموطنان عزیز و زائران گرامی باشیم.

کد خبر 5547539

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف جمعيت هلال احمر سمنان مظفر محمدخانی تصادفات رانندگی محورهای مواصلاتی بوشهر ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت کرمانشاه سیلاب آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل جهرم استهبان مشهد سنندج مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت

قراییان گفت: تصادف در محور گرمسار به سمنان پنج کیلومتری روستای لاسجرد در شهرستان سرخه رخ داد.

وی ادامه داد: با اعلام گزارش تصادف در ساعت چهار و ۳۷ دقیقه صبح، کارکنان اورژانس در کمترین زمان ممکن به صحنه حادثه اعزام شدند و ۶ مصدوم را به مرکز درمانی منتقل کردند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان تاکید کرد: رانندگان با رعایت اصول ایمنی و سرعت مطمئن از وقوع حوادث جبران‌ناپذیر پیشگیری کنند.

کارن یحیایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان افزود : چهار آقا و ۲ خانم مصدوم ناشی از تصادف کامیون و تیبا به مرکز درمانی کوثر این شهر منتقل شدند که هم‌اکنون وضعیت جسمی و حال عمومی مساعدی دارند و با نظر پزشکان به احتمال زیاد تا پایان امروز چهارشنبه مرخص می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت