Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر رضا سعادات جو روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن قدردانی از سخاوت و مناعت طبع این خانواده افزود: بیمارستان شهر متناسب با خدماتی که به شهرستان‌های بافق، بهاباد ، کوهبنان کرمان و منطقه نوق رفسنجان ارایه می‌کند با کمبودها و نیازهای زیادی مواجه است که اهدا کمک های مردمی می تواند برای توسعه زیرساخت‌های درمان و رفع برخی کمبود تجهیزات موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گفته وی، کارنیک، انفاق و کمک، موهبتی است که خداوندمنان نصیب هرکس نمی کند و ضمن آرزوی توفیق روز افزون همراه با سلامتی و سعادتمندی برای این خانواده نیکوکار خطاب به آنها تاکید کرد: «شما یار دیار امروز و یادگار ماندگار فردا هستید».

وی تداوم کمک‌های مردمی و مجمع خیری شهرستان را خواستار شد و بیان کرد: تداوم کارهای نیک و خداپسندانه از سوی مردم ،خیران و شرکت‌های معدنی، در چارچوب انجام مسوولیت های اجتماعی و محرومیت زدایی با تمرکز بر ترمیم و بهبود شاخص‌های توسعه درمان و خرید تجهیزات بیمارستانی در شرایط کنونی ضروری است.

مدیر داخلی بیمارستان بافق با اشاره به اینکه تا پایان دهه ۶۰ خورشیدی این شهرستان معدنی  بدون بیمارستان بود از دستاوردهای ارزشمند حوزه بهداشت و درمان در سه دهه اخیر گفت و بیان کرد: در این مدت مردم شاهد کاهش مرگ و میر مادران باردار،  مبارزه و ریشه کنی بیماری واگیردار « سالَک»  و اجرای طرح تحول نظام سلامت در ارایه  خدمات اساسی و اصولی به بیماران بودند.

وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان بافق در ۲.۵ سال گذشته در عرصه مبارزه با کرونا تصریح کرد: موفقیت‌های حاصله در کاهش مرگ و میر ناشی از خطر این ویروس مرهون خدمات مجاهدانه و پیوسته مدافعان سلامت است، زیرا آن‌ها همانند سرباز تمام وقت در طول شبانه روز لباس سفید پوشیدند تا مردم سیاهپوش نشوند.

این مسئول از شروع موج جدید کرونا در استان گفت و خطاب به کادر درمان و پرستاران اظهار داشت: همانگونه که موج های قبلی کرونا مقاوم و پایدار ایستادگی کردید تا هموطنان عزیز را کمتر از دست بدهیم هم اینک نیز آماده باشید تا بار دیگر برگ زرین دیگری در کارنامه این بیمارستان به یادگار بماند.

همچنین افراد خیر سال گذشته ۱۵۰ میلیون تومان به بیمارستان بافق اهدا کردند و یک شرکت معدنی هم یک میلیارد تومان به پروژه ساخت و تکمیل بیمارستان ۹۶ تختخوابی این شهرستان اهدا کرد.

بیمارستان بافق اوایل سال ۱۳۷۰ با ۱۲ تخت بستری ، بخش اطفال، زنان و زایمان، جراحی، رادیولوژی، آزمایشگاه ، اورژانس و بخش بستری راه اندازی شد.

هم اکنون با افزوده شدن بخش سی سی یو  و آی سی یو تمام تخصص‌ها به غیر از مغز و اعصاب و برخی متخصصان خاص، به صورت تمام وقت و پاره وقت به بیماران منطقه خدمات درمانی ارایه می‌کنند.

مرکز این شهرستان ۵۲ هزار نفری در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها تجهیزات پزشکی کمک های مردمی بافق وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی کمک های مردمی بافق تجهیزات پزشکی کمک های مردمی بافق وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها

پس از رایگان شدن پوشش بیمه‌ای پنج دهک ابتدایی جامعه و اقدامات دولت و وزارت بهداشت جهت دسترسی به خدمات درمانی با قیمت ارزان، «درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال» نیز از اواخر سال گذشته نهایتا هم اجرایی شد و بر اساس این مصوبه تمام اقدامات تشخیصی و درمانی و بستری و جراحی در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی برای سنین زیر هفت سال دارای پوشش بیمه، رایگان انجام می‌شود؛ در این گزارش چگونگی اجرای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان کودکان مفید به تصویر کشیده شده است.

دریافت 71 MB

خبرنگار: زهرا روزبروزی/ تصویربردار و تدوینگر: احمدرضا زنگنه

دیگر خبرها

  • راهنمای سفر به بافق شهری در قلب کویر ایران
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان بافق
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد