Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@13:22:41 GMT

ترویج بی‌حجابی از برنامه‌های دشمن است

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۵۸۶۶

ترویج بی‌حجابی از برنامه‌های دشمن است

به گزارش خبرگزاری مهر، در دهمین دوره مسابقات قرآنی جامعه اطلاعاتی کشور که به میزبانی سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در روز دوشنبه سوم مرداد ماه، با حضور مسئولین دستگاه‌های اطلاعاتی و حفاظتی برگزار گردید.

حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب، ضمن عرض تسلیت به بازماندگان حادثه سیل اخیر استهبان گفت: هر چه بیشتر برای ترویج قرآن در جامعه تلاش کنیم، بر اقتدار جامعه اطلاعاتی و نظامی افزوده خواهد شد و قرآن قدرت نرم ماست، برنامه‌ها، سیاست‌ها و راهبردهای ما را تعیین می‌کند، چون کلام الهی است و عظمتی که امروز نظام جمهوری اسلامی در دنیا دارد به واسطه قرآن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی اطلاعات گفت: دشمن در تلاش است که به ارزش‌ها، هنجارهای قرآنی و معنویت جامعه آسیب بزند و ترویج بی‌حجابی از برنامه‌های دشمن است که جامعه را از ارزش‌های قرآن جدا کند.

کد خبر 5547661 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: سید اسماعیل خطیب وزارت اطلاعات قرآن مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم شورای نگهبان برجام حسین امیرعبداللهیان محمد مخبر وزارت امور خارجه ایالات متحده امریکا جمهوری اسلامی ایران ایران سیدابراهیم رئیسی هیئت دولت وزارت امور خارجه ایران علی بهادری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سابقه جمع‌آوری اطلاعات صهیونیست‌ها از ایران + فیلم

در یکی از اسناد به دست آمده از موساد علیه ایران، کمتر از یک ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از مقامات سازمان موساد طی یک نامه از یکی از افسران ارشد اطلاعاتی این رژیم درخواست می‌کند که ۸ مورد اطلاعاتی را بعد از پیروزی انقلاب به دست بیاورد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سابقه دیرینه دارالقرآن الکریم حرم رضوی در زمینه ترویج قرآن کریم
  • سابقه جمع‌آوری اطلاعات صهیونیست‌ها از ایران + فیلم
  • دشمن در حال برنامه ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • دشمن در برنامه‌ریزی خود به مردم توجه نداشت
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • شاهکار رهبر انقلاب در تفسیر قرآن
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟