Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@14:50:46 GMT

لواندوفسکی: کسی درباره شکست 2-8 با من حرف نزد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۵۹۹۰

لواندوفسکی: کسی درباره شکست 2-8 با من حرف نزد

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی پس از مدت‌ها کشمکش با مدیران بایرن بالاخره موفق شد به خواسته‌اش برسد و پیراهن بارسلونا را به تن کند. 
این بازیکن اولین بار در دیدار برابر رئال مادرید پیراهن بارسا را به تن کرد و برای این تیم به میدان رفت و انتظار می‌رود که به یکی از مهره‌های کلیدی ژاوی در فصل 23-2022 تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
او در گفتگو با روزنامه اسپانیایی آ.اس در پاسخ به این سوال که آیا حضور او شانس بارسا برای قهرمانی در لیگ قهرمانان را افزایش می‌دهد اظهار داشت:« یکی از دلایل من برای پیوستن به این تیم قهرمانی در رقابت‌های مختلف بوده و لیگ قهرمانان یکی از مهم‌ترین جام‌ها است اما همه چیز باید آرام و قدم به قدم پیش برود.»
این بازیکن لهستانی درباره شرایطش در تیم جدید گفت:« من از همان لحظه اول که وارد اردو شدم احساس بسیار خوبی داشتم. بسیار خوشحال هستم. همه به خوبی از من استقبال کردند و من واقعا احساس رضایت دارم.»


ستاره سابق بایرن درباره شباهت ژاوی و گواردیولا مدعی شد:« درک این سیستم برای من آسان است چون قبلا چند سال با پپ کار کرده بودم. آنها دو مربی بزرگ هستند که از نظر تاکتیکی بسیار قدرتمند هستند. درک درخواست‌هایی که ژاوی از من دارد برایم بسیار آسان است.»
در طول این مدت بارها به چهار گلی که لواندوفسکی قبلا در لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید به ثمر رسانده اشاره شده است و او در این باره گفت:« فوتبال مربوط به اتفاقات گذشته نیست، بلکه مربوط به کاری است که شما در حال حاضر انجام می‌دهید. چهار گلی که من به رئال زدم مربوط به مدت‌ها قبل است و زمان زیادی از آن گذشته است.»
لواندوفسکی همچنین درباره پیروزی معروف 2-8 بایرن برابر بارسا در لیگ قهرمانان اضافه کرد:« هیچکس این بازی را به یاد ندارد و در صحبت با من به آن اشاره نکرده است.»

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۵۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، روکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی گذشته به صورت رسمی به بارسلونا ملحق شد و امیدوار بود که بتواند در نیم فصل دوم به یکی از بازیکنان مهم و ستاره‌های کلیدی ژاوی در ترکیب این تیم تبدیل شود.

اما با وجود اینکه بارسا توانست افت فاحش نیم فصل اول را در چند هفته اخیر جبران کند اما فرصت زیادی برای بازی به این بازیکن نرسید و ژاوی ترجیح داد که از دیگر بازیکنانش در ترکیب بهره ببرد و این موضوع باعث ناراحتی او شده است.

روزنامه اسپرت خبر داده است که این ستاره برزیلی به هیچ وجه از شرایطی که روی نیمکت بارسا دارد راضی نیست و به دنبال فرصت بیشتری برای حضور در میدان است. هر چند او معتقد است که رختکن بارسا رفتار بسیار خوبی با او داشته و به سازگار شدنش با شرایط کمک کرده است اما ترجیح می‌دهد که دقایق بیشتری را در زمین حضور داشته باشد.

انتظار می‌رود که مدیر برنامه رو که به زودی با مدیران باشگاه بارسلونا تماس بگیرد و به آنها اعلام کند که این بازیکن قصد دارد فصل آینده را به صورت قرضی جدا شود و تجربه بیشتری از حضور در فوتبال اروپا به دست آورده پس از آن بار دیگر به بارسا برگردد.

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • کمک بایرن به کین
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی
  • انگیزه برای جنگیدن: ستاره بارسا جدا نمی‌شود
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!