Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:17:03 GMT

واکنش امانی به بیانیه شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۶۱۱۵

واکنش امانی به بیانیه شهرداری تهران

عضو شورای شهر تهران به بیانیه سازمان حراست شهرداری علیه مصاحبه او واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، ناصر امانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به حواشی ایجاد شده گفت: مصاحبه تفصیلی داشتم که در این مصاحبه از عملکرد مدیریت شهری دفاع کردم اما از مدیران شهرداری خواستم که اعضای شورا را در جریان اقداماتشان به خصوص مبارزه با فساد قرار دهند و گفتم که اقدام عملی در این زمینه ندیدم و در کمال تعجب شاهد صدور بیانیه علیه خودم بودم که در ابتدا باور نکردم و با نهاد مربوطه تماس گرفته و آنها نیز محکم تایید کردند که بیانیه کار آنها بوده است اما لازم است که نکاتی را در راستای تنویر افکار عمومی عرض کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که این اقدام (صدور بیانیه) اقدامی بی‌سابقه از سوی مجموعه‌ای بود که خودش هم مسئول نظارت برعملکرد شهرداری است، اظهار کرد: عجیب‌تر این‌که تلاش داشتند بین اعضای شورا تفرقه بیندازند و در ابتدای بیانیه با آیه‌ای صحبت‌شان را شروع کردند و این در حالی است که ما دو عضو شورای شهر هستیم و هر دو آزاد هستیم که صحبت کنیم و این تلاش برای ایجاد تقابل میان اعضاء خوب نیست.

عضو شورای شهر تهران با بیان این‌که در متن بیانیه سخنانی را نوشتند که صحبت از کاهش فساد و تخلفات اداری در شهرداری داشت اما وقتی وارد مصادیق شدند همان گزارش عملکرد ۲۰۰ روزه شهرداری را بیان کردند، گفت: ای کاش می‌گذاشتند خودم بیانیه می‌نوشتم و مشکل اینجاست که "مُشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید" و مساله اینجاست که فساد یک مساله‌ای نیست که با حرف و تصمیم کم یا زیاد شود؛ بلکه مثل حس امنیت باید توسط مردم احساس شود و از طریق روش‌های علمی نیز قابل سنجش است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بيانيه شهرداري تهران شوراي شهر تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود

احمد صادقی در دویست و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذار شده به اشخاص حقیقی و حقوقی، گفت: شهرداری موظف است این آمار را به صورت شفاف اطلاع رسانی کند. بیش از هزار و ۹۰۰ ملک در کمیته شفافیت بررسی شده که تعدادی از املاک به صورت قانونی واگذار شده و تعدادی نیز کاربری فرهنگی و اجتماعی دارد. مواردی نیز در اختیار اشخاص قرار گرفته و سیر مراحل آن طی نشده است.

وی ادامه داد: ضرورت دارد نسبت به انتشار اطلاعات این املاک اقدام شود. به نظر می‌رسد افرادی نگران افشای این اطلاعات هستند و از انتشار آن جلوگیری می‌کنند. واگذاری این املاک در دوره‌های قبلی صورت گرفته و هیچگونه محرمانگی ندارند و منعی برای انتشار آن نیست.

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: از معاون برنامه ریزی شهردار درخواست دارم نسبت به این موضوع اقدام کند و مراتب لازم برای انتشار اطلاعات املاک واگذار شده فراهم شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود