Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رضا کاکاوند گفت :  احتمال آبگرفتگی معابر، ایجاد روان آب، رخداد سیلاب در مناطق مختلف این استان وجود دارد.

او می گوید: این سامانه از چهارشنبه ۵ مرداد در استان آغاز و تا جمعه ۷ مرداد ادامه دارد.


کاکاوند از دستگاه‌های امدادی و اجرایی از جمله فرمانداری ها، شهرداری ها، راهداری، سازمان جهاد کشاورزی، شرکت‌های خدمات رسان برای مقابله با خسارات احتمالی خواست؛ برای چنین شرایطی آمادگی کامل داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاکاوند به مردم نیز توصیه کرد: از تردد و توقف در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها اجتناب کنند همچنین از عشایر خواست ضمن استقرار در مکان‌های امن از جابجایی و کوچ بپرهیزند و دام‌های خود را از حاشیه رودخانه‌ها دور نگهدارند.


او همچنین از مردم خواست از صعود به ارتفاعات خودداری و از حوضچه‌های ماهیگیری، پرورش ماهی و محصولات کشاورزی خودداری کنند.
مدیر کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد نوع مخاطره در خصوص وضعیت جوی پیش رو را رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد لحظه‌ای شدید، رخداد سیلاب و ریزش تگرگ عنوان کرد.


فرماندار بویراحمد هم گفت: از چهارشنبه و آغاز سامانه بارشی تفرجگاه‌های این شهرستان تخلیه خواهند شد.

مهدوی مطلق می گوید: روز چهارشنبه صبح ورود به آبشار یاسوج، تنگ مهریان ،تنگ گنجه‌ای، پریکدان، تنگ سریز، تنگ سرخ و دهنو از روز چهارشنبه ممنوع می شود.


از روز پنجشنبه هم باید ساکنین تفرجگاه‌ها نسبت به تخلیه همه بسترها و حواشی و اطراف این مناطق اقدام کنند و شهرداری و دهیاری و امور آب نیز تمهیدات لازم را بیندیشند و در صورت مشکل با ناجا هماهنگ باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل هواشناسی فرماندار بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعاد فر ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی پایگاه‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یک دستگاه آمبولانس آفرود در سال گذشته به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، کافی نیست.

وی بیان داشت: روند تکمیل طرح احداث ساختمان مرکزی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، طبق گزارش‌های دریافت شده، پیشرفت خوبی دارد.

میعاد فر تصریح کرد: سهم استان‌ها در حوزه تأمین آمبولانس بر اساس شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و تلاش می‌شود که در بین پایگاه‌های اورژانس استان‌ها توزیع مناسبی انجام شود.

کد خبر 6090112

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد