Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حاجی‌زاده گفت: از ابتدای طرح تا کنون تنها ۴۱ درصد از اعتبارات مصوب به این طرح تخصیص یافته است و برای تکمیل طرح به اعتباری بیش از ۲ هزار میلیارد ریال نیاز است که برای تکمیل این طرح، پیشنهاد سازمان راه و شهرسازی، استفاده از ردیف پروژه های پیشنهادی سفر ریاست جمهوری به استان است که در سطح استان نیز مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی حاجی زاده، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در خصوص پروژه معلق مانده جاده کوهپایه که حواشی زیادی را تا کنون به همراه داشته است در گفتگو با "راه آرمان " عنوان کرد: پروژه چهار خطی شدن محور جاده کوهپایه در سال ۱۳۸۹ و در پی مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت در قالب ردیف استانی به اداره کل راه و شهرسازی استان ابلاغ شد.


بهره برداری از فاز اول جاده کوهپایه در سال ۱۳۹۳

وی افزود:  این محور ۲۵ کیلومتر است که قطعه اول آن به طول ۱۰ کیلومتر در سال ۱۳۹۰ با عقد قرار دادی به مبلغ ۳۲ میلیارد ریال آغاز شد و در سال ۱۳۹۳ با هزینه کرد ۴۶ میلیارد ریالی فاز اول به بهره برداری رسید.

حاجی زاده اذعان کرد: در سال ۱۳۹۴ قطعه دوم به طول ۳ کیلومتر با عقد قرار داد ۹ میلیارد ریالی آغاز شد ولی به دلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم در سال ۱۳۹۶ به ادامه پروژه بعد از تکمیل زیر سازی خاتمه داده شد، مبلغ ۷ میلیارد ریال از مطالبات پیمانکار هنوز باقی مانده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان تاکید کرد: در سال ۱۳۹۸ قراردادی جدید جهت احداث پل ها در سه کیلومتر بعدی  قطعه دوم  با مبلغ ۴۴ میلیارد ریال با پیمانکار منعقد شده است که هم اکنون در حال اجراست.

تنها ۴۱ درصد از اعتبارات مصوب به این طرح تخصیص یافته است/ تکمیل طرح جاده کوهپایه به ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

وی اذعان کرد: از ابتدای طرح تا کنون تنها ۴۱ درصد از اعتبارات مصوب به این طرح تخصیص یافته است و برای تکمیل طرح به اعتباری بیش از ۲ هزار میلیارد ریال نیاز است که برای تکمیل این طرح، پیشنهاد سازمان راه و شهرسازی، استفاده از ردیف پروژه های پیشنهادی سفر ریاست جمهوری به استان است که در سطح استان نیز مطرح شده است.

حاجی زاده ادامه داد: اگر اعتبارات این طرح از سوی نهاد ریاست جمهوری به استان اختصاص داده شود طی مدت زمانبندی دو ساله این طرح اتمام و به بهره برداری کامل خواهد رسید.


مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ادامه داد: محور موجود فعلی باند اول کرمان_ کوهپایه یک جاده روستایی استاندارد است که در حال حاضر مورد استفاده عموم  است.

راهداری موظف به رفع نقاط حادثه خیز در این محور است

وی در ادامه از مردم منطقه و حتی گردشگران این محور خواست که نسبت به رعایت نکات ایمنی و کاهش سرعت، اقدام کنند،  و تاکید کرد: مردم با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و حد سرعت مجاز سفری خوب را برای خود و خانواده رقم بزنند.

حاجی زاده در پایان خاطر نشان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تا تکمیل کامل این پروژه موظف به  رفع نقاط حادثه خیز در این محور است و نصب علائم هشدار دهنده و تابلو های اخباری و اطلاعاتی در دستور کار این سازمان باید قرار بگیرد تا این اقدامات پیشگیرانه سبب کاهش تصادفات محوری شود.
 

انتهای پیام / طهماسبی 

منبع: دانا

کلیدواژه: کل راه و شهرسازی استان ۲ هزار میلیارد ریال جاده کوهپایه برای تکمیل تکمیل طرح حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران

افراسیاب میرزایی در گفتگو با مهر اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ برای طرح‌های مرتبط با سدهای هراز، گلورد، زارم‌رود، سجادرود و البرز در مجموع ۳ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته بود که این رقم در سال مالی ۱۴۰۲ به ۵ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار افزایش یافت.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم برای سد هراز با تعریف طرح بسته هراز که شامل سد و شبکه می‌شود در قالب فاینانس چین اعتبارات مورد نیاز را تأمین مالی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های متعدد مرتبط با آب در استان مازندران با سرعت قابل ملاحظه‌ای در حال اجراست و تلاش می‌شود که از منابع اعتباری مختلف و همچنین تعامل با پیمانکاران روند اجرایی هیچ کدام از طرح‌ها متوقف نشود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان