Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشکلات و معضلات ترافیکی شهر قیامدشت باحضور سرهنگ نورالله خادم، رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مورد بررسی و واکاوی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ در این نشست که با حضور شهردار، رییس شورای اسلامی شهر، معاون شهردار، مدیران شهرداری قیامدشت و فرماندهان‌ پلیس راه تهران-پاکدشت و ایستگاه پلیس راه شهر قیامدشت برگزار شد، پیشنهادات شهرداری قیامدشت در راستای رفع معضلات و گره های ترافیکی این شهر  بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ خادم در این جلسه با قدردانی از اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر قیامدشت در پیشبرد برنامه های ترافیکی و تسهیل عبور و مرور در سطح شهر قیامدشت، دستورات لازم را در خصوص رفع معضلات ترافیکی را صادر کرد.

طرح مشکلات ترافیکی در شورای ترافیک استان‌تهران،  ارایه طرح های کارشناسی ترافیکی در خصوص نصب چراغ های راهنمایی و رانندگی در تقاطع های شهری و ایجاد دور برگردان ‌از جمله تاکیدات رییس پلیس راه فاتب در این نشست بود.

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترافیک شهر قیامدشت رییس پلیس راه استان تهران شهر قیامدشت پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۶۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی دراین نشست با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهوربه گیلان گفت: مدیران استان باید با هم افزایی وبرنامه ریزی بدون عجله مشکلات و موانع پیشرفت استان را احصا و در سفر رییس جمهور آنها را پیگیری و مطالبه کنند.

ابراهیم نجفی با اشاره به مشکلات زیرساختی گیلان گفت: به رغم تلاش مسئولان ، اما در حوزه کشاورزی ، اقتصاد دریامحور ، اشتغال و دیگربخش‌ها مشکلات و موانع پیشرفت وجود دارد که باید برای رفع آنها اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی همچنین تعیین قیمت خرید تضمینی برنج را از مطالبات مهم استان گیلان از دولت دانست و افزود: در سفر رییس جمهور به جد این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان هم در این نشست با تاکید برتسریع بخشی طرح‌های مهم استانی وشهرستانی گفت: باید برای جذب اعتبارات طرح‌های مهم واولویت داربررسی و مشخص شود.

محمد رضا رستمی افزود: برگزاری این نشست‌ها می‌تواند به همفکری بیشتر برای توسعه استان و شفافیت اعتبار بخشی به طرح‌ها کمک کند.

همچنین در این نشست آقایان احمدی سنگری، سید علی آقازاده و جبارکوچکی نژاد نمایندگان مردم شهرستان رشت وخمام، حسن محمد یاری نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال، سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا و رسول فرخی نماینده لاهیجان و‌سیاهکل در مجلس شورای اسلامی دیدگاه‌ها خود را در خصوص رفع موانع توسعه استان بیان کردند.

دیگر خبرها

  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • بررسی ادعاها درباره مدرک دکترای افتخاری رئیسی
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین