Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارکنان بخش حمل و نقل بار در فرودگاه‌های بخش شرقی استرالیا دست به اعتصاب زدند که باعث ایجاد مشکل در تحویل بار به مسافران شد.

به گزارش نشریه گاردین، کارکنان بخش بار در قسمت پرواز‌های بین‌المللی در فرودگاه‌های بخش شرقی استرالیا به دلیل کاهش حقوق و نگرانی از شرایطشان تهدید به اعتصاب شدیدتر کردند.

گفته می‌شود فرودگاه‌های استرالیایی توانایی رسیدگی به ۲۰ پرواز مختلف در یک زمان را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این یکی از شرکت‌های هواپیمایی هزار و ۷۰۰ خدمه خود در بخش حمل و نقل بار را اخراج کرد که دادگاه این اقدام را غیرقانونی خواند.

اگر اعتصاب ادامه‌دار باشد، روند انجام کار‌ها در بخش بین‌الملل سیدنی، ملبورن، و بریزبن با مشکل مواجه خواهد شد و احتمالا به سیستمی که در حال حاضر هم با مشکلاتی مواجه است، صدمه خواهد زد.

روز دوشنبه در سیدنی گزارش شد که صف ترمینال برای فرودگاه‌ها بسیار طولانی شده به طوری که به شکل مارپیچ از فرودگاه به بیرون آمده است.

شرکت تجزیه و تحلیل هوانوردی OAG هم دو فرودگاه استرالیا را در فهرست بدترین فرودگاه‌ها از نظر زمان بندی و نحوه رسیدگی به مسافران عنوان کرد.

شرایط آب‌وهوایی، تعطیلات مدارس و کمبود کارکنان باعث شده تا فرودگاه‌های استرالیا با مشکلات عدیده‌ای مواجه شوند.

در حال حاضر بحران در فرودگاه‌ها و به طور کلی خطوط حمل و نقل جهانی بسیار گزارش می‌شود.

به طور مثال، اواخر ماه گذشته، کارکنان شرکت کنترل ترافیک هوایی، خدمه و خلبانان پرواز ایتالیا اعتصاب کرده و به دلیل فراخوان اتحادیه‌های کارگری، صد‌ها پرواز در این کشور لغو شد یا به تأخیر افتاد.

هفته جاری نیز هرج و مرج در مسافرت‌ها در انگلیس همچنان ادامه بود و اعتصاب کارکنان بخش ریلی که در این هفته برنامه‌ریزی شده موجب تاخیر و لغو گسترده در حرکت قطار‌ها شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتصاب کارکنان خطوط هوایی بحران اقتصادی فرودگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های امروز فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۴اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • لغو ۱۳ پرواز فرودگاه امارات به علت شرایط نامساعد جوی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های امروز فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳