Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@17:42:31 GMT

توسعه زیرساخت راهها کلید پیشرفت استان ایلام است

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۶۵۵۰

توسعه زیرساخت راهها کلید پیشرفت استان ایلام است

مدیرکل‌راه و شهرسازی استان ایلام با بیان اولویت سازمان متبوعه خود مبنی بر سرعت بخشی به تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های زیر ساختی راه در استان ایلام گفت: معتقدم توسعه زیرساخت راهها کلید پیشرفت استان ایلام است. - اخبار استانها -

عبدالله بهادری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، با بیان اولویت سازمان متبوعه خود مبنی بر سرعت بخشی به تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های زیر ساختی راه در استان ایلام گفت: معتقدم توسعه زیرساخت راهها کلید پیشرفت استان ایلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل مسکن و شهرسازی استان ایلام به پروژه‌های فعال راهسازی در استان ایلام اشاره و محور ارتباطی ایلام به مهران را به جهت تردد روان و ایمن برای زائران اربعین حسینی را بعنوان اولویت نخست بیان کرد و بیان داشت: علاوه بر این محور که به برکت اربعین در حال تکمیل و بهره وری و 4 بانده شدن است، توزیع اعتبارات و پروژه‌های راهسازی به عدالت در ساسر استان درحال اجرا است.

وی بعنوان نمونه به پروژه 4 خطه کردن خروجی شهردره‌شهر به پلدختر اشاره کرد و اظهار داشت: این محور در دو قطعه در حال تبدیل شدن به بزرگراه است.

ابراز نگرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تاخیر در تکمیل پروژه‌های راهسازیتوسعه گردشگری در اردبیل مستلزم توجه به پروژه‌های راهسازی استاستاندار زنجان: آغاز پروژه‌ راهسازی طارم به شمال منوط به تکمیل محور سلطانیه - کبودرآهنگ است

وی در تشریح وضعیت این محور مواصلاتی و موثر در تردد شهروندان شهرستان‌های حوزه جنوبی استان ایلام خاطرنشان کرد: پروژه به طول 12 کیلومتر است که  نزدیک به 3کیلومتر این مسیر در مرحله آسفالت قرار دارد و تلاش خواهد شد عملیات اجرایی مابقی این قطعه تسریع شود.

بهادری، طول قطعه دوم را 6 کیلومتر عنوان کرد و افزود: عملیات اجرایی قطعه دوم با رفع معارضین محلی و جابجایی لوله انتقال گاز و خطوط انتقال برق سرعت یافته و انتظار می‌رود در روزهای آینده شاهد پیشرفت مناسب این طرح باشیم.

انتهای پیام/180/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی

شهردار ایلام گفت: یکی از وعده‌های مدیریت شهری و اعضای شورای شهر به مردم توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی است بنابراین اجرای این پروژه مهم بستگی به تصمیم نیروی انتظامی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ افشین مظفری امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دیدار با سردار سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به توسعه زیرساخت‌های شهر ایلام اظهار کرد: یکی از وعده‌های مدیریت شهری و اعضای شورای شهر به مردم توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرم‌رودی است که امتداد آن از تقاطع بلوار شهید بهشتی به سمت جاده مهران است.

وی افزود: مشکلی که در اجرای پروژه وجود دارد تعریض دیوار حائل بین نیروی انتظامی استان و اداره بهزیستی است که نیاز به عقب نشینی دارد بنابراین اجرای این پروژه مهم بستگی به تصمیم نیروی انتظامی دارد که امید می‌رود هر چه زودتر انجام شود.

عبدالصاحب نادری، فرماندار ایلام اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمتگزاری به مردم و مرتفع کردن مشکلات جامعه است که باید در اجرای آن امر اهتمام ورزیم.

وی افزود: توسعه معابر و خیابان‌های شهر یکی از وظایف شهرداری است، که در حال حاضر توسعه بلوار خرم‌رودی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است که امید می‌رود با تعامل نیروی انتظامی و شهرداری این پروژه اجرایی شود.

سردار جمال سلمانی، فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: اخلاق نیک و خوش رفتاری در برخورد با مردم و پیگیری امورات خداپسندانه و گره گشایی کارهای عام المنفعه از توفیقات مهمی است.

وی افزود: توسعه بلوار شهید خرم رودی برای رفاه حال مردم در تردد است که در زمره کارهای عام المنفعه قرار دارد و از اجرای آن استقبال می‌کنیم، اما بخشی از موضوع در معاونت مهندسی فراجا است که نیاز به رایزنی دارد و قطعاً تمام تلاشمان را به کار خواهم می‌گیریم تا با اجرای آن خدمتی به مردم استان ایلام داشته باشم.

وی با اشاره به مشکل مسکن کارکنان انتظامی استان، افزود: مدیریت شهری ایلام در صورت امکان شرایط تئاتر در املاک دو نهاد را حاصل کند.

کد خبر 747965

دیگر خبرها

  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود