Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوستر فراخوان آثار دومین کنگره ملی ۲۴ هزارشهید استان خوزستان رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا کلاه‌کج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین رونمایی از این پوستر، خوزستان را معدن خاطرات دفاع مقدس عنوان و خاطرنشان کرد: آن‌ چه در تاریخ ثبت می‌شود و آیندگان به آن استناد می‌کنند مکتوباتی است که از شهدا باقی خواهد ماند لذا برگزاری این کنگره اقدام ارزش‌مندی در تاریخ خوزستان به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رضا کلاه کج این کنگره با موضوع دفاع مقدس، جهاد و شهادت و با محور شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان، خانواده شهدا و شهدای امنیت، مرزبانی، مبارزه با مواد مخدر، جهادگر، سلامت، شهدای مدافع حرم، شهدای سلامت و شهدای محور مقاومت و سایر آثار مرتبط برگزار می‌شود و کمیته تالیف و تدوین و نشر این کنگره به عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان است. 

کنگره شهدای اردبیل از خلق آثار هنری ماندگار حمایت می‌کندتدارک جشن تولد توسط بنیاد شهید برای فرزندان شهدای مدافع حرم در کشورهشدار جانشین مرزبانی فراجا به عاملان شهادت شهدای مرزبانی استان کردستان/ پاسخ‌مان به معاندان نظام کوبنده و پشیمان‌کننده خواهد بود

وی با اشاره به برگزاری این کنگره همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در سوم خردادماه سال آتی افزود: این کنگره در حوزه های شعر، ترانه، سرود، خاطره، داستان، کودک و نوجوان، طرح‌‌های علمی و پژوهشی، فیلم‌نامه، نمایشنامه، خاطرات خود نوشت، زندگی‌نامه، آثار ترجمه شده، تاریخ شفاهی رزمندگان اشخاص و فرماندهان برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان گفت: به بهانه برگزاری این کنگره نقش‌آفرینی‌های سردار سلیمانی در بحران‌های خوزستان نیز به رشته تحریر در خواهد آمد.

گفتنی است، آثار ارسالی توسط کمیته تالیف، تدوین و نشر ارزیابی و پس از آن منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/737/ح

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان

استاندار سمنان گفت: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان، نقش بسیار ارزشمندی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به عفاف و حجاب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاستگذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان، نقش بسیار ارزشمندی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به عفاف و حجاب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی دارد.

وی افزود: مستند سازی و تهیه فیلم و رمان در خصوص کنگره به صورت ویژه در حال انجام بوده و طی پیگیری‌ها با سازمان صدا و سیما، مساعدت در این امور در دستور کار است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: از محل سفر رئیس‌جمهور به استان اعتبار خوبی برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان در نظر گرفته شده است.

هاشمی تصریح کرد: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان از اولویت‌های کاری ما در استان سمنان در سال جاری خواهد بود.

وی ادامه داد: مستندات، آثار و رمان‌ها حول محور زندگی تمامی شهدای والامقام استان انجام و فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی و سریال تیم آزادی نیز در دستور کار است.

استاندار سمنان گفت: نمایشگاه مستندات و آثار تولید شده مرتبط با کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان، قبل از برگزاری کنگره برای بازدید ارزشمند مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

کد خبر 748457

دیگر خبرها

  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها