Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن جبارنژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آغاز نام نویسی و ارائه  آثار هنرمندان قصه گوی کهگیلویه و بویراحمد به این جشنواره سراسری از اول مردادماه امسال و همزمان با کشور آغاز شده است. 

وی افزود: هنرمندان مرد و زن قصه گوی کهگیلویه و بویراحمد که علاقمند به شرکت در این جشنواره سراسری هستند می توانند به وبگاه آن به نشانی اینترنتی WWW.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

SAMAKPL.IR مراجعه کنند. 

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دومین دوسالانه جشنواره سراسری قصه گویی با عنوان «نهال امید» در ۲ بخش قصه گویی صحنه ای و قصه گویی دیجیتال و در سه سطح ملی، منطقه ای و استانی برگزار می شود. 

جبارنژاد عنوان کرد: برگزاری بخش قصه گویی صحنه ای این جشنواره سراسری به صورت حضوری و بخش قصه گویی دیجیتال آن نیز با استفاده از جلوه های صوتی و تصویری و ارسال فایل ویدئویی به وبگاه جشنواره است. 

وی ابراز داشت: شعار این جشنواره سراسری «قصه خوب، نسل خوب» بوده و محورهای آن نیز شامل مسائل روز جامعه، موضوع آزاد، سبک زندگی اسلامی - ایرانی و شعار سال (تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین) است. 

جبارنژاد گفت: مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره سراسری شامل ترویج روزافزون فرهنگ قصه گویی و شناسایی، تشویق و بهره مندی از  توانمندی های شبکه کتابخانه های عمومی (کتابداران و اعضا) است. 

وی از تمامی هنرمندان قصه گوی کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در این جشنواره سراسری دعوت کرد. 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد نهاد كتابخانه های عمومی کشور جشنواره بین‌ المللی قصه‌گویی هنرمندان یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد نهاد كتابخانه های عمومی کشور جشنواره بین المللی قصه گویی کهگیلویه و بویراحمد نهاد كتابخانه های عمومی کشور جشنواره بین المللی قصه گویی هنرمندان یاسوج کهگیلویه و بویراحمد جشنواره سراسری قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد