Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پیش از ظهر امروز جلسه هماهنگی و پشتیبانی اجرای مأموریت های قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت زایی استان و اقتصاد مقاومتی با حضور سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه پاسداران، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در محل قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در این جلسه با اشاره به فعالیت قرارگاه خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران بیان کرد:  خدمات ارائه شده از سوی قرارگاه خاتم الانبیا(ص)، باعث افتخار همه ماست و آنچه افتخار آمیزتر است بالا بودن پرچم قرارگاه مزین به نام سپاه پاسداران است.

وی گفت: هر کجا سخنی از پیشرفت و آبادانی در عرصه های توسعه و محرومیت زدایی است نام پرافتخار قرارگاه خاتم الانبیا(ص) می درخشد و خدمات گسترده قرارگاه خاتم الانبیا برای مردم امیدآفرین است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: امروز همه به سپاه امید دارند و با نگاهی به خدمات ارائه شده در جامعه این مصداق وجود دارد که سپاه برای خدمت به مردم آمده و این باور در مردم شکل گرفته که سپاه کارهای بر زمین مانده را به خوبی به سرانجام می رساند.

سردار آتانی با اشاره به خدمات گسترده بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در محرومیت زدایی عنوان کرد: امروز خدمات گسترده بسیج سازندگی استان قزوین به گونه ای است که مجموعه مدیریت استان با یقین به این خدمات و رفع محرومیت های استان، برای همراهی صد درصدی با ما اعلام آمادگی کرده و درخواست های بسیج سازندگی با اولویت از سوی مدیران دستگاه ها رفع می شود.

وی افزود: امروز نگاه سپاه و بسیج سازندگی ارائه خدمات با کیفیت در کمترین زمان ممکن به جامعه هدف است و مصداق این واقعیت فعالیت جهادگران بسیجی در پروژه بزرگ مجتمع های آبرسانی استان است که اتمام این پروژه پیش از موعد مقرر با بالاترین کیفیت خواهد بود و برای این منظور تمام ظرفیت سپاه استان به همراه دستگاه ها پای کار آمده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه خاطر نشان کرد: سپاه برای تزریق امید و نشاط آفرینی در جامعه تلاش می کند و برای خدمت بی منت به ولی نعمتان از هیچ ظرفیت و کوششی دریغ نمی کند.

سردار رفیعی آتانی با اشاره به دغدغه های موجود در بحث ساخت جاده الموت به تنکابن یادآور شد: در سفر ریاست جمهوری در جلسات تصمیم گیری برای ایجاد اعتبار بسیار تلاش کردیم و اعتباری در این سفر برای پروژه جاده الموت به تنکابن تعیین شد و اگر این پروژه مستمرا ادامه نیابد، تمام زحمات پیشین از بین خواهد رفت و نیازمند اعتبارات بیشتر خواهد بود. 

وی در پایان گفت: ما بعنوان نیروهای کف میدان آمادگی ادامه پروژه را داریم و فقط نیازمند طرح موضوع و ایجاد اعتبار برای بازسازی بخش هایی است که نیاز به بازسازی مجدد دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین سپاه قرارگاه خاتم الموت قرارگاه خاتم الانبیا سپاه صاحب الامر عج سپاه پاسداران بسیج سازندگی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: سقوط به دره و جان باختن یک نفر در اتوبان قزوین - تنکابن ۶ کیلومتر بعد از روستای اکبر آباد به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه محمدیه جمعیت هلال احمر شهرستان البرز به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه  یک فوتی برجای گذاشت که پس از ارزیابی، نجاتگران فرد فوت شده را به منطقه امن منتقل کردند و تحویل مقامات ذی صلاح دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد