Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@05:47:59 GMT

کمک 120 میلیاردی صنایع مس به تراکتور

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۶۹۹۹

صنایع ملی مس به تراکتور، با وجود تسویه نشدن بدهی ۲ باشگاه مسی کمک 120 میلیاردی کرده است

 

دو باشگاه لیگ برتری زیر نظر شرکت صنایع ملی مس ایران هنوز پولی به بازیکنان و مربیان خود پرداخت نکرده‌اند، اما این شرکت کمک قابل توجهی به تراکتور پرداخت کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، زمستان سال 1400 توافقاتی برای انتقال سهام باشگاه تراکتور تبریز به شرکت صنایع ملی مس ایران انجام شد که مخالفت مجمع عمومی مس، این اتفاق را به سرانجام نرساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود منتفی شدن این انتقال، شرکت صنایع ملی مس از باشگاه تراکتور حمایت می‌کند و امسال، دو کمک 60 میلیارد تومانی (مجموعاً به مبلغ 120 میلیارد تومان) به باشگاه تراکتور پرداخت کرده است.

این در شرایطی است که یکی از تیم‌های زیر نظر این شرکت یعنی مس رفسنجان، در دو سال گذشته در لیگ برتر حضور داشت و امسال نیز مس کرمان توانست به این مسابقات صعود کند. مس شهر بابک، دیگر تیم زیر نظر صنایع ملی مس هم در لیگ دسته اول به میدان می‌رود.

باشگاه‌های مس کرمان و مس رفسنجان، هنوز از فصل گذشته به بازیکنان و مربیان تیم‌های خود بدهکار هستند و درصدی از قرارداد آنها را برای فصل جدید پرداخت نکرده‌اند.

اخبار داغ 

حسن یزدانی رکورددار تاریخ کشتی ایران می شود؟ شرط عجیب باشگاه استقلال برای بازیکنان لیست مازاد ریکاردو ساپینتو انصراف چلسی از خرید ژول کونده به دلیل قد کوتاه او! مصدومیت پل پوگبا از ناحیه مینیسک خارجی زانو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صنایع ملی مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها

به گزارش “ورزش سه”، فرزند احد قولی‌لاله، هوادار تیم  تراکتور که در بازی قبلی خانگی تراکتور برابر ذوب‌آهن به شکلی تلخ درگذشت،  امروز تماشاگر ویژه بازی تیم تراکتور است.

او که در روزهای گذشته با همدردی مالک و بازیکنان تیم تراکتور در منزل شخصی خود مواجه شده بود، امروز در عکس تیمی بازیکنان هم حضور داشت.

بازیکنان تراکتور در حالی که پیراهن شماره ۱۲ را به او اهدا کردند، او را در عکس تیمی خود نیز جای دادند.

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!
  • اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی/ چقدر ارز پرداخت شد؟
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا